11/02/2014

Боротися з раком допоможе вітамін С

Амеріканскім вченим нещодавно вдалося з'ясувати, що вітамін с може надати дуже істотну допомогу в боротьбі з онкологічними захворюваннями. Якщо бути точним, самий популярний вітамін сприятливо позначається на ефекті від хіміотерапевтичного методу, що було підтверджено не так давно експериментальними дослідженнями на гризунах.

Едінственной складністю в даній знахідці є неможливість затвердження продукту методом фармацевтичного патенту, а без того вчені не можуть взятися за проведення клінічних випробувань.

Прошлие спроби застосування цього вітамінного компонента при лікуванні онкології вже мали місце, але без гарантованого успіху та ефективності. Раніше професійними фахівцями в області хіміко-технологічних досліджень вже були зроблені методи, спрямовані на удосконалення процесу лікування онкологічних захворювань з простим введенням вітаміну внутрішньовенно.

Следует відзначити, що пероральне вживання цього вітамінного компонента за призначенням медиків, не дало задовольняють результатів.

Ультрафиолет увеличивает шансы при лечении рака

Ученые из Newcastle University разработали технологию борьбы с раком, при которой ультрафиолетовое излучение используется как активатор антител, уничтожающих раковые клетки.

Ученые выяснили, вызывает ли бюстгальтер развитие рака