09/10/2013

Вчені ПАР довели факт падіння комети на Землю

Международная група дослідників спільно з південноафриканськими колегами вперше отримала докази падіння в давнину комети на Землю, повідомляє видання Science Codex.

Комети, як зазначає професор Девід Блок з Університету Вітватерсранда, проникали в атмосферу Землі багаторазово, але отримати зберігся на нашій планеті кометний матеріал вченим вдалося вперше.

Ісследователі сконцентрували свою увагу на невідомій перш науці чорною гальці. Проведення ряду непростих хімічних аналізів дозволило отримати незаперечні докази того, що даний зразок є першим відомим зразком саме ядра комети, а не матеріал якогось незвичайного метеорита.

Учение уклали, що це залишки комети, яка 28 млн років тому увійшла в атмосферу Землі над Єгиптом.

Профессор Ян Крамерс, автор і керівник дослідження з Університету Йоганнесбурга, розповів, що деякі частини комети перетворилися на діаманти. Він пояснив це тим, що діаманти утворюються, як правило, глибоко під землею під високим тиском, що чиниться на углеродсодержащие породи. Але відтворити потрібний тиск можна і за допомогою удару, що й сталося внаслідок падіння комети на Землю.

Камень отримав назву «Гіпатія», на честь першої у світі жінки-математіка.

Как Луна заимствует у Земли воду