08/02/2013

Споживання кальцію підвищує ризик смерті від інфаркту у чоловіків

Ісследователі з США виявили зв'язок споживання в підвищених дозах кальцію із збільшенням ризику смерті внаслідок розвитку серцево-судинних захворювань, передає Medical News Today. Нові відомості, проведені групою вчених під керівництвом Цянь Сяо (Qian Xiao) з Національного онкологічного інституту (National Cancer Institute, Бетесда, Меріленд), були опубліковані в JAMA Internal Medicine.

Ісследованіе Цянь Сяо і його колег передбачало аналіз результатів масштабного дослідження (NIH-AARP Diet and Health Study), учасниками якого стали 388 229 чоловік. Фахівці спостерігали за добровольцями у віці від 50 до 71 року протягом 12 років. За весь період дослідження ними було зареєстровано всього понад десяти тисяч смертей (3 874 жіночих і 7904 чоловічих) від серцево-судинних захворювань. При цьому 51 відсоток чоловіків і 70 відсотків жінок, що брали участь в дослідженні, брали харчові добавки з вмістом кальцію.

Как з'ясувалося, ризик смерті від сердечних заболеваній у чоловіків, що споживали на добу більше 1000 міліграмів кальцію в таблетках (але не з їжею), був на 20 відсотків вище. Даний результат включає збільшення ризику смерті від захворювань серця на 19 відсотків і від захворювань, викликаних порушенням мозкового кровообігу, на 14 відсотків. Для жінок між підвищеним прийомом кальцію і смертністю від захворювань серцево-судинної системи ніякої залежності виявлено не було.

Связь зростання ризиків смерті від серцево-судинних захворювань, як відзначають автори, при споживанні кальцію в залежності від статі перевірити в додаткових ісследованіях.

Алкоголь вреден даже в малом количестве

Ученые доказали, что употребление людьми алкогольных напитков наносит вред организму даже в незначительных дозах. Следует подчеркнуть, что до сегодняшнего дня, научные эксперты считали, что небольшие дозы алкоголя несут в себе некоторую пользу для организма, однако буквально на днях эта теория была полностью опровергнута. Новейшие исследования, опровергнувшие ранее установленный факт, основываются на выявлении ученым

Ученые: синтезированное вещество вытеснит алкоголь к 2050 году

Американские исследователи приняли решение о проведении эксперимента по вытеснению продукта под названием Also Synth. Данный продукт был разработан с целью вытеснения алкоголя из организма человека. Ученые отметили, что элементы, входящие в состав продукта, можно использовать в создании спирта. Со слов ученых-специалистов вещество уменьшает ряд неблагоприятных последствий, вызываемых алкогольными напитками.

Ученые обнаружили в молоке ингредиент, который способен защитить от ожирения

Проведя эксперименты на мышах, ученые из Политехнического Швейцарского университета Лозанны установили, что натуральный компонент, который обнаружен в молоке, способен предупредить ожирение даже при употреблении высококалорийной пищи. "Данный ингредиент находится в продукте, который каждый употребляет со дня своего рождения", - рассказал профессор Йохан Овер руководитель исследования, отмечая, что компонент, который был обнаружен, приравнивается к витаминам.