Споживання кальцію підвищує ризик смерті від інфаркту у чоловіків
Ісследователі з США виявили зв'язок споживання в підвищених дозах кальцію із збільшенням ризику смерті внаслідок розвитку серцево-судинних захворювань, передає Medical News Today. Нові відомості, проведені групою вчених під керівництвом Цянь Сяо (Qian Xiao) з Національного онкологічного інституту (National Cancer Institute, Бетесда, Меріленд), були опубліковані в JAMA Internal Medicine.
Ісследованіе Цянь Сяо і його колег передбачало аналіз результатів масштабного дослідження (NIH-AARP Diet and Health Study), учасниками якого стали 388 229 чоловік. Фахівці спостерігали за добровольцями у віці від 50 до 71 року протягом 12 років. За весь період дослідження ними було зареєстровано всього понад десяти тисяч смертей (3 874 жіночих і 7904 чоловічих) від серцево-судинних захворювань. При цьому 51 відсоток чоловіків і 70 відсотків жінок, що брали участь в дослідженні, брали харчові добавки з вмістом кальцію.
Как з'ясувалося, ризик смерті від сердечних заболеваній у чоловіків, що споживали на добу більше 1000 міліграмів кальцію в таблетках (але не з їжею), був на 20 відсотків вище. Даний результат включає збільшення ризику смерті від захворювань серця на 19 відсотків і від захворювань, викликаних порушенням мозкового кровообігу, на 14 відсотків. Для жінок між підвищеним прийомом кальцію і смертністю від захворювань серцево-судинної системи ніякої залежності виявлено не було.
Связь зростання ризиків смерті від серцево-судинних захворювань, як відзначають автори, при споживанні кальцію в залежності від статі перевірити в додаткових ісследованіях.
С этим материалом еще читают:
Алкоголь вреден даже в малом количестве
Ученые: синтезированное вещество вытеснит алкоголь к 2050 году
Ученые обнаружили в молоке ингредиент, который способен защитить от ожирения
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака

Комментариев нет. Будьте первым!