Вчені: вживання смаженої їжі не пов'язано з серцевими захворюваннями
Учение підкреслюють, що дане твердження відноситься виключно до продуктів, для смаження яких використовуються соняшникова або олівковое масла. Саме в цьому випадку навіть часте вживання смаженої їжі не сприяє розвитку хвороб серця, як нещодавно довели дослідники.
По словами вчених, головним фактором тут є те, яке масло застосовується, і чи було воно вжито небудь раніше в їжу. Як показали результати, опубліковані в науковому журналі British Medical Journal, в Іспанії, країні, де в основному використовується масло, вироблене з соняшнику або оливок, не було виявлено ніякого зв'язку між необмеженим вживанням смаженої їжі і розвитком серьезних хвороб сердца.
Вопрекі результатами дослідження, кардіологічне товариство Великобританії попереджає, що дані результати не варто розцінювати як керівництво до дії. Як відомо, в Середземномор'ї прийнято харчуватися значно більш здоровими продуктами, ніж у Великобританії, наприклад, і це цілком могло вплинути на отримані дані, як зазначили кардіологи.
Ісследованіе іспанських вчених передбачало участь більше 40 тисяч чоловік, з них дві третини були жінками. Дослідницька робота тривала з середини 90-х років до 2004 року. Всі респонденти були опитані щодо періодичності вживання смаженої їжі, а також вибору місця для цього: вдома чи в ресторанах. Далі вченими було вивчено, наскільки може пристрасть до їжі такого типу вплинути на ймовірність виникнення захворювань кардіологічного характеру.
Всех учасників дослідження розділили на 4 групи відповідно до ступеня переваги до смаженої їжі. Учені в результаті, не виявили практично ніякої значущої різниці, порівнюючи дані різних груп. У середньому за період експерименту серед піддослідних було зареєстровано 606 випадків серцевих хвороб, але при цьому вони були розподілені по всіх 4 групами в рівній мірі.
«У країнах Середземномор'я, де для обробки продуктів за допомогою смаження найчастіше використовується такі олії як соняшникова або оливкова, і де жителі вживають чимала кількість смаженої їжі вдома і поза ним, не було відзначено жодного зв'язку між подібними кулінарними уподобаннями і ризиком появи серцевих захворювань »- уклали автори дослідження.
Профессор Університету Регенсбурга в Німеччині, Майкл Ліцманн, коментуючи отримані результати, додав, що ще два подібних дослідження було проведене вченими Коста-Ріки і міжнародною командою вчених. Ні в одному з цих випадків дослідникам також не вдалося виявити ніяких серйозних доказів наявності зв'язку між пристрастями до жареной піще і здоров'ям серця. Тим не менш, професор зазначив, що це зовсім не означає, що непомірне вживання смаженого не стане причиною інших негативних наслідків для здоров'я человека.
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака

Комментариев нет. Будьте первым!