7 кроків на шляху до здорового і щасливого життя
Люді, що вживають щодня 7 порцій фруктів і овочів відчувають себе в більшій мірі життєрадісними і перебувають у здоровому глузді, згідно з результатами нового дослідження.
Ісследователі в галузі економіки та охорони здоров'я з Університету Уоріка вивчили переваги в їжі 80000 жителів Великобританії. Вони виявили, що розумове здоров'я людей поліпшувалося з кожною порцією фруктів і овочів вживають щодня. Зокрема, для такого результату потрібно не менше 7 прийомів овочів і фруктів щодня.
Ісследованіе було проведено спільно з фахівцями Дартмутского колледжа (Dartmouth College) та опубліковано в журналі Social Indicators Research.
Большінство представників західних організацій охорони здоров'я рекомендує вживати 5 порцій фруктів і овочів на день для здоров'я серцево-судинної системи та захисту від раку.
Сегодня у Великобританії чверть населення з'їдає щодня не більше однієї порції фруктів і овочів або не їсть їх взагалі. І тільки десята частина британців щодня дотримується магічної цифри 7, встановлюючи кількість прийомів растітельной піщі при складанні свого раціону. У дослідження не акцентувалася увага на яких певних видах фруктів і овочів, а порція увазі приблизно 80 грамів.
Одін із співавторів дослідження Сара Стюарт-Браун (Sarah Stewart-Brown), професор з медичної школи Уоріка, зазначила наступне: "Статистичні дані про вживання населенням фруктів і овочів вражаючі. Слід зазначити, що їх кількість, яке необхідно для досягнення хорошого душевного добробуту і умственного здоровья часто нехтують дослідниками ".
Тем не менш, вона підкреслила, що будуть потрібні додаткові вивчення причинно-наслідкових ефектів, щоб зробити більш точні виводи.
Орігінал (на англ. яз): Medicalxpress.com Переклад: М. Гончар
С этим материалом еще читают:
Американскими учеными зарегистрирован случай полного излечения от ВИЧ-инфекции
В Венгрии женщина с умершим мозгом родила здорового ребенка
Индиец 28 лет прожил с орехом бетель в легких
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака

Комментариев нет. Будьте первым!