Оливкова олія захистить вашу печінку
Очіщенное оливкова олія може захистити печінку від окислювального стресу (oxidative stress), процесу ушкоджує клітини в результаті окислення. Дослідники, опублікували в журналі відкритого доступу «Харчування і Метаболізм» відомості про те, як в ході експерименту лабораторні щури були схильні в помірній кількості впливу токсичного гербіциду, відомого своїми властивостями виснажувати, протівоокіслітелі і викликати окислювальний стрес. У результаті було виявлено, що ті пацюки, в раціон яких додавали оливкова олія, частково були захищені від результуючого ураження печінки.
Мохамед Хамаммі (Mohamed Hammami) з Монастирського Університету Тунісу спільно з групою дослідників з Саудівської Аравії, працювали над виконанням експерименту з використанням 80 щурів. Професор Хамаммі зазначив наступне: "Оливкова олія є основним і найпоширенішим компонентом в середземноморському раціоні. Існує зростаюча очевидність того, що воно може мати великими перевагами для здоров'я, включаючи скорочення ризику вознікновенія захворювань сердца, попередження деяких видів ракових захворювань і модифікування імунних і запальних реакцій. У своєму дослідженні ми показали, що вживання очищеного оливкової олії і його екстрактів захищає тканину печінки від окисного стресу ".
Ісследователі розділили щурів на контрольні групи: одну групу тварин, в їжу яких додавали оливкова олія, і шість груп, в яких тварини були піддані впливу гербіциду типу '2, 4-кислота Dichlorophenoxyacetic 'з або без додавання оливкова олії в чистому вигляді або одного з двох видів екстракту масла - гідрофіліческая фракція (hydrophilic) або ліпофіліческая фракція (lipophilic). У всіх щурів, підданих дії гербіцидів спостерігалися ознаки значного пошкодження печінки. Тим не менш, добавки очищеного оливкової олії і гідрофіліческая фракції надавали значне збільшення в протівоокіслітельним діяльності ензиму і зменшення в ознаках пошкодження печінки.
Говоря про результати, професор Хамаммі зазначив, що "гідрофіліческая фракція оливкової олії виявилася цілком ефективною у скороченні вироблення токсинів, викликають окислювальний стрес, вказуючи, що гідрофіліческая екстракт може надати прямий протівоокіслітельним еффект на клітини печені. більш докладні дослідження про ефект протівоокіслітельним складів окремо та / або їх взаємодії необхідні для обгрунтування цих спостережень ".
С этим материалом еще читают:
Дети, страдающих от ожирения родителей, становятся стройными
Новая ручка переводит записи в цифровой формат
В Польше разработали устройство, чтобы видеть мир от третьего лица
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака

Комментариев нет. Будьте первым!