09/11/2007

Сепсис. Зелений чай - потужний засіб при лікуванні загального зараження крові

Сепсіс (загальне зараження крові) - патологічний відповідь імунної системи на бактеріальну інфекцію. Вчені провели ряд лабораторних досліджень і виявили, що основний компонент зеленого чаю може одного дня стати цілющим еліксиром, допомагає боротися з цим смертельним захворюванням.

Результати досліджень показали, що інгредієнти, що містяться в зеленому чаї, змогли врятувати від смерті кількох лабораторних мишей. Тепер з'ясовується, чи можна проводити клініческіе іспитанія на людях.

Профессор Ванг (Haichao Wang, The Feinstein Institute for Medical Research) виявив медіатор сепсису HMGB1 - субстанцію, виявлену на пізніх термінах захворювання, яка призводить до смертельного результату. Вчені спробували знайти спосіб блокувати цю субстанцію, і їм це вдалося.

Сепсіс давно ставить у глухий кут вчених по всьому світу. Навіть при застосуванні самих передових медичних технологій, половина людей, які страждають сепсисом, вмирають від серйозних ускладнень.

В своїх дослідженнях група професора Ванга ввела субстанцію EGCG, виділену із зеленого чаю, лабораторним мишам, знаходяться на фінальній стадії розвитку смертельного сепсису. Доза була еквівалентна 10 чашкам зеленого чаю, випитих людиною. Відсоток тих, хто вижив мишей склав 82 у тих, яким ввели субстанцію із зеленого чаю і 53 - у тих, яким нічого не вводили. Ванг каже, що вдалося врятувати на 25 відсотків більше тварин, що в людському еквіваленті склало б величезну цифру. Професор Ванг сказав також, що компонент зеленого чаю EGCG вже є в наявності і готовий до застосування в клінічних условіях.

Орігінал (на англ. Мовою): Eurekalert.org