17/01/2014

Генетиками розшифрований геном собак і вовків

Експертамі в області генетичних досліджень недавно була спростована теорія, за якою раніше вважали, що брати наші менші мають походження від привчених в різних світових регіонах диких собак.

По повідомленнями агентств масової інформації з посиланням на цілком офіційне джерело інформації, вченими було гранично точно встановлено, що всі собаки походять від єдиного предка. Для встановлення цього незвичайного висновку їм довелося вдатися до складного процесу розшифровки генома декількох порід чотириногих, живуть в різних куточках планети земля.

Согласно отриманими результатами проведених досліджень, по генетичному коду, собака має велику близькість відносно один одного, навіть незважаючи на велику відстань між тими місцями їх перебування, ніж вовків.

Данное висновок, за твердженням вчених експертів, дало можливість зробити ствердну висновок про те, що собаки мають одного загального предка, причому серед вовків, що є, як відомо, дикими тваринами, практичним непідвладними в роботі з ним дресируванню.

Разнообразие пород собак обусловлено всего несколькими генами

У спаниеля висячие уши, у бассета чрезвычайно короткие лапы, а сенбернары большие и крупнокостные. Не говоря уже про чухуахуа. Людям удалось вывести огромное количество разнообразных пород собак. Но недавно проведенное исследование показало, что физические различия среди пород определяются всего семью

Ученые попытались прочитать мысли собак

О чем думает собака, пристально глядя в глаза своему хозяину, попытались выяснить исследователи из Университета Эмори, создав новую методику, которая позволяет сканировать мозг собак и изучать умственные процессы животного, которое было приручено человеком еще в глубокой древности. Суть технологии состоит в использовании не несущей никакого вреда функциональной магнитно-резонансной томографии (ФМРТ), устройство, которое ученые применяют, пытаясь разгадать секреты человеческого мозга.

У собак и людей голосовые области мозга находятся в одном и том же месте