27/10/2013

Вчені виділили головні мінуси аспірину

Такое поширене і всім відомі ліки, як аспірин, зовсім не так вже і безневинно, як показують результати численних досліджень. Зокрема доведено, що прийом аспірину завдає здоров'ю набагато більше шкоди, ніж користі. Фахівці з Університету Уорвіка в Англії, наполягають на тому, що медики повинні припинити призначати пацієнтам аспірин в профілактичних цілях в настільки великих масштабах.

Многіе люди приймають постійно аспірин, захищаючи себе таким чином від інсульту та розвитку інших серцевих захворювань. Відомості про те, що регулярний прийом аспіріна сніжет на десять відсотків ризик серцево-судинних захворювань, дійсно існують. У деяких дослідженнях також було встановлено, що аспірин захищає від раку прямої кишки.

Однако в ході недавніх наукових пошуків було з'ясовано, що часте використання аспірину з метою профілактики нерідко викликає негативні наслідки для здоров'я, такі, наприклад, як внутрішні кровотечі, геморагічні інсульти, пов'язані головним чином лопнули судинами, а не з заблокованими судинами головного мозку.

Учение з Університету Уорвіка провели наукову роботу глобальних масштабів, в ході якої ними було проаналізовано усі наявні підтвердження, як користі, так шкоди аспірину. У результаті експерти дійшли наступного висновку: цей препарат краще не приймати.

Руководітель дослідження Ейлін Кларк розповів про існування найтоншої грані між сприятливим і несприятливим впливом аспірину при щоденному прийомі препарату. Тому професор радить дотримуватися обережності. Аспірин небезпечно призначати всім пацієнтам при відсутності точного розуміння негативних ефектів, що виникають при вживанні аспірину щодня. Необхідно шукати альтернативу аспіріну.

Исследователи из США нашли двуликий ген SIRT6 предотвращающие рак

Новое исследование Университета Чикаго показывает, как белок SIRT6, подавляющий рост опухоли печени и толстой кишки, может способствовать развитию рака кожи. SIRT6 является частью семейства семи белков – сиртуинов, которые помогают регулировать геномную стабильность и предотвращать некоторые генетические дефекты, связанные со старением. Он помогает восстанавливать повреждения ДНК, которые могут привести к раку.

Ученые установили 3 типа кишечной микрофлоры человека

В будущем, когда пациента будут готовить к хирургической операции, врачи осведомятся не только о наличии аллергии на те, или иные препараты и о группе крови, но также о типе кишечника пациента. Ученые Европейской Молекулярной Биологической Лаборатории (EMBL) в Хейделберге, Германии, и сотрудники международного консорциума MetaHIT, обнаружили, что люди обладают 3 различными типами кишечника. Анализ, опубликованный сегодня в журнале "Nature", также раскрывает микробные генетические маркеры, которые обусловливаются такими признаками как возраст, пол и массовый индекс тела.

Употребление чеснока снижает на 44% риск развития рака лёгких