09/08/2013

Соєва продукція може захистити від раку товстої кишки

Учение (UniversityofIllinois) виявили деякі свідчення того, що тривалий вплив на організм геністеїну, який є біоактивним компонентом соєвих продуктів, захищає від колоректального онкозахворювання допомогою придушення сигналів, які ведуть до прискорення росту клітин, поліпів, а потім і злоякісних новоутворень.

Как зазначає професор Хонг Чен, у своєму дослідженні вчені виявили зміна Екпрес трьох генів, які контролюють сигнальний шлях.

Клеткі, які вистилають слизову шлунково-кишкового тракту, повністю замінюються протягом тижня, проте, в 90% випадків колоректального онкозахворювання, важливий сигнал, стимулюючий клітинний ріст, завжди включений, що власне, і веде до неконтрольованості зростання і, як наслідок, до злоякісності. Дослідження ж допомогло припустити, що аберантних сигнальний Wnt-шлях під час розвитку колоректального раку можна регулювати за допомогою дієтичного харчування з високим вмістом сої.

По словами дослідників, генистеин, що міститься в соєвої продукції, пригнічує такі сигнали за допомогою епігенетичних модифікацій в регуляторних зонах конкретних генів.

Длітельное вплив геністеїну, соєвого ізофлавоноїди, знижує число передракових вогнищ в кишечнику лабораторних щурів, яких також піддавали впливу канцерогену, на 40% і знижує Wnt-сигнали до нормального рівня.

В своєму експерименті вчені змоделювали довічне вплив сої на організм за допомогою годування вагітних мишей і їх нащадків соєвої дієтою з вмістом ізолата і геністеїну. Через сім тижнів після народження гризуни були піддані дії канцерогену, далі їх продовжували тримати на дієті або з соєвим протеїном, або з Геністеїн до досягнення 13 тижнів.

Далее дослідники перевірили кишечник гризунів двох груп з соєвої дієтою та контрольної групи; таким чином, було виявлено, що серед щурів, знаходилися на геністеіновой дієті, сигнальний рівень виявився таким же, що і у гризунів контрольної групи, яких не піддавали впливу канцерогена.

Диетологи тщательно изучили овощи на предмет содержания белков

Овощи должны быть основой любой диеты, ведь в них содержится много витаминов и микроэлементов. Кроме того, некоторые овощи содержат очень много белка. Содержащие белок овощи – это уникальная растительная замена мясным блюдам. Но нужно знать, что в мясе содержатся незаменимые аминокислоты, поэтому не следует становиться вегетарианцем. Но зато благодаря регулярному употреблению в пищу содержащих белок овощей можно значительно

Может ли диета старить вас и наоборот?

Простые стратегии сохранения молодости изнутри и снаружи. То, что лежит в вашей тарелке может повлиять на то, что вы видите в зеркале. Но как? “Продукты, содержащие в большом количестве транс-жиры, вызывают старение клеток кожи", - говорит Тимоти Харлан, доцент в Tulane University School of Medicine. "Да, вы можете выглядеть старше, потому что едите некачественную пищу». Например, сахара и обработанные углеводы, содержащиеся в макаронах, хлебе

Как правильно питаться при подагре?

Достаточно важным моментом лечения подагры является соблюдение диеты при этом заболевании. Как известно, заболевание не является полностью излечимым, однако можно значительно увеличить периоды ремиссии, соблюдая нужный режим и придерживаясь правильного меню. Правильное питание при подагре позволяет больному сохранять хорошее самочувствие на протяжении продолжительного времени. Диета при подагре должна прежде всего быть направлена на нормализацию обмена пуринов, уменьшение образования в организме мочевой кислоты и ощелачивание мочи