Соєва продукція може захистити від раку товстої кишки
Учение (UniversityofIllinois) виявили деякі свідчення того, що тривалий вплив на організм геністеїну, який є біоактивним компонентом соєвих продуктів, захищає від колоректального онкозахворювання допомогою придушення сигналів, які ведуть до прискорення росту клітин, поліпів, а потім і злоякісних новоутворень.
Как зазначає професор Хонг Чен, у своєму дослідженні вчені виявили зміна Екпрес трьох генів, які контролюють сигнальний шлях.
Клеткі, які вистилають слизову шлунково-кишкового тракту, повністю замінюються протягом тижня, проте, в 90% випадків колоректального онкозахворювання, важливий сигнал, стимулюючий клітинний ріст, завжди включений, що власне, і веде до неконтрольованості зростання і, як наслідок, до злоякісності. Дослідження ж допомогло припустити, що аберантних сигнальний Wnt-шлях під час розвитку колоректального раку можна регулювати за допомогою дієтичного харчування з високим вмістом сої.
По словами дослідників, генистеин, що міститься в соєвої продукції, пригнічує такі сигнали за допомогою епігенетичних модифікацій в регуляторних зонах конкретних генів.
Длітельное вплив геністеїну, соєвого ізофлавоноїди, знижує число передракових вогнищ в кишечнику лабораторних щурів, яких також піддавали впливу канцерогену, на 40% і знижує Wnt-сигнали до нормального рівня.
В своєму експерименті вчені змоделювали довічне вплив сої на організм за допомогою годування вагітних мишей і їх нащадків соєвої дієтою з вмістом ізолата і геністеїну. Через сім тижнів після народження гризуни були піддані дії канцерогену, далі їх продовжували тримати на дієті або з соєвим протеїном, або з Геністеїн до досягнення 13 тижнів.
Далее дослідники перевірили кишечник гризунів двох груп з соєвої дієтою та контрольної групи; таким чином, було виявлено, що серед щурів, знаходилися на геністеіновой дієті, сигнальний рівень виявився таким же, що і у гризунів контрольної групи, яких не піддавали впливу канцерогена.
С этим материалом еще читают:
Диетологи тщательно изучили овощи на предмет содержания белков
Может ли диета старить вас и наоборот?
Как правильно питаться при подагре?
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»

Комментариев нет. Будьте первым!