23/07/2013

Учені виявили в мозку протеїн, що викликає стрес і депресію

Спеціалісти університету Гептарес Хертфордшира знайшли «молекулу нещастя», відповідальну за розвиток патологічної депресії.

Как повідомляє видання Sunday Times, білок CRF1, виявили в особливій області головного мозку - гіпофізі, який також відповідає за настрій. Тут відбувається формування стану стресу і занепокоєння, тут же завдяки хімічним реакціям з'являються і почуття людей, які відчувають один до одного. Проте, елемент, пов'язаний зі стресом знайдений тільки недавно за допомогою потужного рентгена-апарату, який вчені застосували в дослідженні.

Експертам вдалося з'ясувати, що думки про суїцид або соціальному відчуженні провокує протеїн CRF1, але лише в тому випадку, коли з якихось причин він, покидаючи гіпофіз, направляється до гіпоталамусу, який відповідає ще за голод і температуру людського тіла. Реагуючи у відповідь на такі дії, організм змушує мозкові клітини активувати гормони стресу. Якщо даний процес відбувається регулярно, то кинуті на боротьбу з неіснуючою в дійсності загрозою ресурси організму поступово виснажуються, і людина починає чувствовать хронічну усталость і апатію.

Фіона Маршалл, головний автор дослідження зазначила, що більшість людей, які страждають депресією, навіть і не підозрює, що ніяких об'єктивних причин для розвитку депресії в їх життя немає, і що поганий настрій, триваюче багато днів - це ні що інше, як результат хімічних реакцій у мозку, які, на жаль, людина не в змозі контролювати. На даний момент дослідники мають намір продовжити вивчення «нещасного» білка, щоб у майбутньому створити ефективні ліки від депрессіі.

Ученые нашли молекулу, которая борется с окислительным стрессом