11/07/2013

Пиво руйнує мозок

Ученим з Іспанії вдалося продемонструвати в ході дослідження шкода, заподіяна мозку алкоголем. Виявилося, всього три кухлі пива або ж три келихи вина на тиждень можуть притупити мозкову активність на 20%, а при вирішенні одних і тих же завдань питущій людині необхідно докладати більше зусиль, ніж непитущі.

Спеціалісти з університету Сантьяго-де-Компостела в Іспанії провели дослідження, в якому брали участь дві групи студентів. Добровольці з першої групи не употреблялі алкоголь взагалі, тоді як учасники з другої групи випивали раз на тиждень трохи більше півтора літрів пива. Студенти протягом тижня проходили тестування, в ході якого дослідники перевіряли їх реакцію на миготливі сигнали. Також ретельно вимірювалися активність мозку, швидкість і точність реакцій.

В результаті з'ясувалося, що студенти як першої, так і другої групи із завданнями справлялися однаково добре: між швидкістю і точністю реакції питущих і непитущих людей не відзначалося ніяких значимих відмінностей, передає видання Daily Mail. Тим не менш, при вимірюванні інтенсивності роботи головного мозку дослідники помітили, що нервова система людей, що вживають алкоголь, працює в режимі підвищеного навантаження.

Іспользованіе власної методики вимірювання інтенсивності роботи мозку дозволило іспанським ученим межах показник піку активності мозку студентів-непитущих: він склав 18 мікровольт. Тим часом мозок питущих студентів функціонує з показником 20 мкв, але всього за пару років дане значення потужності збільшується до 22 мікровольт. На думку дослідників, робота в напруженому режимі може привести до серйозних наслідків для здоров'я нервової системи, проте їх характер потребує додаткового вивчення.

В дослідження 2010 року вчені з Гейдельберзького університету в Німеччині з'ясували, що негативний вплив алкоголю на головний мозок проявляється вже через 6 хвилин після вживання. Як показали результати експерименту, спиртне миттєво знижує кількість речовини, що забезпечує захист клітинам головного мозга.

русская версия: Пиво разрушает мозг