17/03/2013

Вчені виростили здорові зуби з корінням з клітин тканин ясен

Клеткі, взяті з тканин ясен дорослих людей, можуть бути об'єднані з клітинами корінних зубів зародків мишей, для утворення зубів з корінням. Такий результат був досягнутий в ході дослідження, опублікованого в Journal of Dental Research. Даному методу ще належить пройти довгий шлях для практичного впровадження, але це стало важливим кроком на шляху до біоінженерного заміні втрачених зубів.

Зуби ростуть, коли ембріональні епітеліальні клітини в роті об'єднуються з мезенхимой з нервового гребеня. Попередні дослідження продемонстрували, що ці клітини можуть об'єднуватися в лабораторних умовах для формірованія зубов, але перед ученими стояло завдання знайти неембріонального джерело цих клітин.

В як джерело таких клітин, команда цітобіолога Паула Шарп, витягла епітеліальні клітини з ясен дорослих людей, культивувала їх в лабораторії, і додала мезенхимниє клітини зубів від ембріонів мишей. Через тиждень, дослідники трансплантували цю суміш в захисну тканину в районі нирок живих мишей, де деякі з клітин розвинулися в гібрид зубів людини і миші, з дентином, емаллю і корінням.

Шарпе сказав: "Наступним важливим кроком стане пошук способу використання клітин мезенхіми дорослих людей, оскільки в даний момент ми вміємо використовувати тільки клітини ембріональної мезенхіми ".

Орігінал (на англ. Мовою): The-scientist.com

Найдено подтверждение теории о судьбе человека

Учеными, долгое время работающими в стенах американского исследовательского института штата Чикаго, недавно было найдено подтверждение ранее известной теории о том, что предсказания по судьбе человека тесно связаны с датой его появления на свет. По утверждению одного из экспертов-ученых, люди, появляющиеся на свет осенними месяцами, имеют на тридцать процентов больше шанса прожить свой век полноценно. Как это ни удивительно

Нанотехнологческий фильтр позволит превратить морскую воду в пресную

В последнем выпуске журнала "Physics World" Джэйзон Риз (Jason Reese), профессор термодинамики и механики жидкостей в Университете Стрэтчклайд, описал роль, которую углеродные нанотрубки (CNT), могли бы сыграть в процессе опреснения воды, обеспечивая возможное решение проблемы широкой численности населения всего мира, требующего, все больше и больше свежей питьевой воды. Прогнозы глобального роста численности населения показывают, что спрос на воду во всем мире возрастет на треть к 2030 году.

Мед помогает излечивать раны у лошадей

Исследователи Университета Сиднея обнаружили, что простое нанесение аппликатора с медом на раны на ногах лошадей, способствует уменьшению ран в размерах и заживлению их в более короткий срок. Мед применялся человечеством для лечения ран еще в Древнем Египте, но этот анализ, в котором использовался экзотический мед Манука из Новой Зеландии, был первым в мире, в ходе которого клинические испытания были проведены на лошадях.