Полуниця і лохина знижують вірогідність інфаркту у жінок на 30%
Еженедельное вживання трьох порцій полуниці і лохини як мінімум на третину можуть скоротити ризик виникнення інфаркту у жінок, згідно з новими відомостями американських вчені, які були опубліковані в Journal of the American Heart Association.
Секрет захисних властивостей ягід полягає в тому, що вони багаті натуральними флавоноїдами, також містяться у великих кількостях у винограді і чорниці. Антоцианіни - специфічний підклас флавоноїдів - розширюють артерії, запобігаючи утворенню холестеринових бляшок і оказивет інше благотворний вплив на серцево-судинну систему, відзначають автори.
"Лохину і полуницю легко можна включити в щоденний раціон жінки. І для профілактики це просте харчове зміна може мати величезне значення ", - зазначив Еріка Римма (Eric Rimm), викладача кафедри харчування і епідеміології Гарвардської школи громадської охорони здоров'я в Бостоні в прес-релізі Американської кардіологічної ассоціаціі.
В вивчені дослідниками дані національного огляду по здоров'ю жінок у США, входили історії 93,6 тисячі пацієнток віком 25-42 роки. Жінки повідомляли про своє харчування протягом 18 років кожні чотири года.
За весь період дослідження фахівцями було відзначено 405 інфарктів. У жінок, що вживали регулярно лохину і полуницю, при цьому, вероятность серцевого пріступа на 32% була меншою, ніж у пацієнток, які в свій раціон включали ці ягоди не більше одного разу на місяць або рідше. Дане співвідношення залишалося колишнім навіть за умови, що жінки з другої групи споживали в цілому багато фруктів і овочів.
"Ми з'ясували, що часте вживання подібних ягід в молодості, може в подальшому житті зменшити ризик інфаркту", - Зазначив керівник факультету харчування в Норіджського медичній школі при університеті Східної Англії у Великобританії Едін Кессіді (Aedin Cassidy).
Вліяніе ягід на здоров'я при цьому не залежало від таких показників ризику, як вік, стать, індекс маси тіла, кров'яний тиск, спадковість, куріння, вживання кофеїну і алкоголя.
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»

Комментариев нет. Будьте первым!