02/01/2013

Спирт врятував життя мешканцю Великобританії

Спірт може врятувати життя людині при інфаркті. Таку незвичайну операцію під Різдво були змушені провести британська лікарі з Кардіологічної клініки Брістоля.

Рональд Олдом у віці 77 років страждав шлуночкової тахікардією - небезпечний вид аритмії, коли пульс хворого може раптово досягти 200 ударів на хвилину, а це, беручи до уваги вік Олдома, могло призвести до смертельного результату. З причини того, що стандартні методи були безсилі, лікарі вирішили випалити м'яз, що викликала посилене серцебиття. Варто відзначити, що електрична абляція (стандартний метод) не завжди можлива, а в цьому випадку були занадто ризикованою. Так, медиками було вирішено використовувати етанолову абляцию, тобто випалювання спиртом.

До цих пір на серці етанолова абляція практично ніколи не проводилася. Даний метод перейняли у урологів, які таким способом лікують аденому передміхурової залози.

Паціенту був введений в артерію пахової області кратер, який довели до серця, щоб з його допомогою визначити б'ється в небезпечному ритмі частину серця. Потім на цю частину подали трохи спирту міцністю 99,8%, тим самим ініцііруя інфаркт, викликаний штучним шляхом. Як тільки м'яз вбили, пульс больногосразу прийшов у норму, і він повернувся додому вже через три дні.

Врач, який проводив цю операцію, Том Джонсон, зазначив, що це було занадто ризикований захід, але у лікарів іншого виходу не було.

В невеликих дозах будь отрута, як відомо, може стати ліками. І спирт не виняток, при цьому мова йде не про зовнішньому застосуванні, а саме про внутрішнє. Всі трав'яні настоянки і сиропи містять спирт, оскільки він здатний з рослин ефективно видобувати корисні речовини, також виконуючи роль консерванту. Жінкам з великими термінами вагітності при підвищеному тонусі матки внутрішньовенно вводиться 25-відсотковий розчин сірчанокислої магнезії і 10%-го спірта.

Ученые научились превращать воздух в спирт с помощью бактерии

Американский ученый, работающий в институте Гарварда, завершил уникальный эксперимент успехом, превратив обыкновенный воздух в натуральный спирт. В работе по превращению молекул кислорода в горячительную жидкость ученому помогло применение совершенно особого вида бактерий. В основу исследовательского эксперимента, результатом которого стал натуральный спирт, ученый заложил методику генной технологичности

3 способа не навредить здоровью в новогодние праздники

Независимо от того как вы проведете новогодние праздники – в шумной компании и с брызгами шампанского или приютившись на диване возле камина с кружкой горячего виски – эксперты предупреждают: очень важно помнить о влиянии на здоровье напитков, которые вы пьете. На новогоднем столе, если говорить о количестве

Клубника защищает желудок от воздействия алкоголя

В ходе эксперимента проведенного на крысах, европейским исследователям удалось доказать, что клубника уменьшает вред, который алкоголь может нанести слизистой оболочке желудка. Опубликованный в журнале открытого доступа Plos One, анализ может помочь в совершенствовании лечения язв желудка. Группа итальянских, сербских и испанских исследователей научно подтвердила факт защитного эффекта, которым обладает клубника, на желудке млекопитающего, поврежденного спиртом.