23/12/2012

У Новій Зеландії собак навчили керувати автомобілем

Сотруднікі Новозеландського товариства охорони тварин навчили трьох собак самостійно водити автомобіль. Тепер собаки практично нічим не відрізняються від звичайних водіїв, правда їздити поки вони можуть тільки по колу і не знають правил дорожнього руху.

Для того щоб научіть собак вожденію довелося практично повністю переробити автомобіль MiniCooper Countryman і хоча у нього залишилися кермо, механічна коробка передач і педалі, все це було пристосоване для управління собачими лапами. Педалі гальма і газу були встановлені на кермі, а для полегшення перемикання передач були встановлені додаткові елементи, якими можна було керувати не руками, а лапамі.

Піонерамі тваринного водіння стали собаки Портер, Джіні і Монті. Спочатку вони пройшли тривалі курси навчання водінню на тренажері, а потім прийшов час для тренувань в реальних умовах і тоді їм довірили кермо справжнього автомобіля. Правда їздили пси по кільцю, а поруч з машиною постійно перебував інструктор, який командами координував маршрут їх поїздки і стежив за безпекою їх передвіженія.

Ученые попытались прочитать мысли собак

О чем думает собака, пристально глядя в глаза своему хозяину, попытались выяснить исследователи из Университета Эмори, создав новую методику, которая позволяет сканировать мозг собак и изучать умственные процессы животного, которое было приручено человеком еще в глубокой древности. Суть технологии состоит в использовании не несущей никакого вреда функциональной магнитно-резонансной томографии (ФМРТ), устройство, которое ученые применяют, пытаясь разгадать секреты человеческого мозга.

У собак и людей голосовые области мозга находятся в одном и том же месте