06/10/2012

Сніжинки на Марсі складаються з вуглекислого газу

Несколько років тому стало відомо, що і на Марсі йде сніг, тільки сніжинки там не такі як на нашій планеті. Вони складаються з оксиду вуглецю, який в земних умовах являє собою безбарвний газ, а в марсіанській атмосфері він перетворюється на дрібні сніжинки білого кольору, розміром менше клітин людської крові. Нещодавно були отримані нові знімки цього незвичайного явища, які надіслав на Землю космічний зонд, що знаходиться на орбіті Марса.

В нашій Сонячній системі такий феномен, названий вченими «сухим льодом», зустрічається тільки на Марсі. Цей сніг осідає на поверхні Красной планети і тому створюється враження білястого туману. Сухий марсіанський сніг приносять хмари, що оточують Марс. Особливо добре марсіанські снігопади видно в районі південного полюса цієї планети.

сніг на Марсі

Однако причини цього феномену поки не розгадані, і вчені продовжують проводити науково-дослідну роботу в цьому напрямку. Можливо, незабаром буде отримана нова інформація, яка проллє світло на темні таємниці дивного марсіанського снігу, якого немає більше ні на одній відомій людям планете.

По матеріалами: Umerlakorova.ru