25/05/2012

Вчені на шляху до створення нових контрацептивів для чоловіків

Воздействіе на ген з назвою Katnal1, який в чоловічому організмі відповідає за якість сперми, може призвести до того, що чоловік стане безплідним. Такий механізм може бути взятий за основу при створенні довгоочікуваного контрацептивного препарату для чоловіків для орального застосування.

Спеціалісти центру репродуктивного здоров'я Единбурзького університету в Шотландії виявили ген, який необхідний для виробництва здорової сперми у чоловіків. Ген отримав назву Katnal1, як повідомляє агентство ВВС. Особливо важливу роль він грає на завершальних етапах формування складу чоловічого насіння.

По відомостями дослідників, ефект протизаплідних препаратів для чоловіків повинен бути пов'язаний головним чином з перериванням діяльності цього гена. Такі препарати просто необхідні сьогодні, впевнені фахівці. Серед можливих методов контрацепціі для чоловіків в даний час доступні лише презервативи або ж вазектомія - хірургічне втручання, передбачає перев'язку насіннєвих протоков.

Новое відкриття дослідники здійснили, вивчаючи причини чоловічого безпліддя. У ході експерименту вчені змінили генетичний код мишей в хаотичному порядку, щоб встановити, які саме мутації сприятимуть нездатності зачаття. Так, дослідники помітили дію гена Katnal1, що містить у своєму складі елементи основного білка, відсутність якого призводить до неповноцінного формуванню сперми.

«У разі, якщо ми все-таки знайдемо спосіб, що дозволяє змінити діяльність гена Katnal1, ми зможемо створити негормональний протизаплідний засіб для чоловіків », - уклав один з авторів дослідження, доктор Лі Сміт.

Ранняя беременность снижает риск рака груди

Швейцарскими исследователями было установлено, что вероятность развития рака груди у женщины в два раза уменьшает рождение ребенка в возрасте до 20 лет. Это связано с функцией специализированных генов, присутствующих в организме женщины в период беременности, которые обеспечивают защиту ткани молочной железы от смертельного заболевания. В лабораторных экспериментах, проведенных на грызунах выяснилось, что взаимодействие таких генов, как Wnt и Notch, находящихся в тканях молочной железы

Ученые разработали персонализированное лечение диабета - Йохимбин

Ученые разработали персонализированное лечение диабета, которое связано со стрессом. Лечение сахарного диабета 2 типа, который нацелен на механизм болезни (а не только симптомы) был разработан исследователями. Впервые использовали знания о профиле генетического риска конкретного пациента. Лечение полностью восстанавливает способность к секреции инсулина, которая нарушена геном риска.

Учеными найден ген, отвечающий за человеческую память