24/05/2012

Вчені виявили природні ліки від алкоголізму

Екстракт китайської рослини Kudzu впливає на сприйняття міцних напоїв і може стати відмінним засобом у боротьбі з алкоголізмом. Такі відомості представили вчені Гарвардської медичної школи. Компоненти, виявлені в корені Кудзу, за словами дослідників, допоможуть скоротити в значній мірі споживання алкоголю без будь-яких побічних ефектів. Для більш точного підтвердження дієвості компонента необхідні подальші дослідження, проте вчені стверджують, що подібне лікування цілком може стати одним з додаткових методів лікування залежності від алкоголю.

Спеціалісти з науково-дослідної лабораторії в лікарні Макліна детально вивчили дію основного компонента кореня Кудзу - изофлавона puerarin, з метою з'ясувати, чи може його вживання призвести до зменшення потребленія алкоголя. З усіх компонентів кореня рослини для дослідження було обрано саме Puerarin, оскільки раніше його безпеку і ефективність при впливі на організм людини була доведена дослідниками. У Китаї його дозволяють застосовувати для внутрішньовенного введення при лікуванні серцево-судинних захворювань.

Компонент Puerarin менш потужний, порівняно з іншими частинами Kudzu, це є причиною незначної кількості побічних ефектів і не порушує гормональний фон. Дослідження передбачало участь 10 чоловіків і жінок, віком від 20 років, регулярно вживали алкогольні напої. У лабораторії облаштували спеціальну кімнату з телевізором, DVD-плеєром, комфортними відкидними кріслами та іншими зручностями. Крім цього, там знаходився холодильник з необмеженою кількістю пива, а також безалкогольних напоїв.

В протягом першого сеансу строком 90 хвилин в «квартирі», кожен учасник міг споживати стільки пива, скільки побажає, але не більше шести пляшок. Після завершення сеансу, всім учасникам дали таблетки з «антиалкогольним» екстрактом для щоденного прийому. Потім, експеримент був проведений ще два рази з перервою в тиждень. По закінченні двох тижнів учасники повернулися на третю сесію, щоб перевірити свої можливості при вживанні алкоголю.

Результати дослідження показали, що добровольці, які брали таблетки з екстрактом кореня Кудзу, не тільки вжили значно менше пива, але знизили значною мірою темп споживання напоїв, тобто вони робили більше ковтків, щоб швидше випити пиво. Вчені відзначають, що нове відкриття зовсім не гарантує повне позбавлення від алкогольної залежності, але гарантує зниження темпу споживання та кількості випітого.

Гормон любви излечит от пагубных привычек

Австралийские ученые Сиднейского университета предлагают совершенно новый способ лечения наркотической и алкогольной зависимости, утверждая, что добились уже оптимистичных результатов. Специалисты применили окситоцин в борьбе с данным заболеванием. Они уже закончили экспериментальные испытания препарата, который создан на основе гормона любви. В ходе многих проведенных испытаний ученые выявили, что мозг человека в состоянии наркотической и алкогольной зависимости испытывает дефицит окситоцина, данный белок зовут также «гормоном любви».

Бороться с раком поможет витамин С

Американским ученым недавно удалось выяснить, что витамин с может оказать очень существенную помощь в борьбе с онкологическими заболеваниями. Если быть точным, самый популярный витамин благоприятно сказывается на эффекте от химиотерапевтического метода, что было подтверждено не так давно экспериментальными исследованиями на грызунах. Единственной сложностью в данной находке является невозможность утверждения продукта методом фармацевтического патента, а без того ученые не могут взяться за проведение

Активная сексуальная жизнь ведет к наркомании и алкоголизму

Удивительный факт был недавно обнаружен учеными: чем больше у человека было сексуальных партнеров, тем больше он был подвержен риску развития алкоголизма и наркомании. Особенно этот риск велик для женщин. Специалисты для изучения влияния неразборчивых сексуальных связей на возникновение пагубной зависимости отобрали более 1000жителей Новой Зеландии, которые родились в период 1972-1973 гг. в. Участники должны были рассказать, сколько у них было сексуальных партнеров, а также о своем отношении к наркотикам и алкоголю.