13/05/2012

Від глухоти позбавить генна терапія

Учение з Медичної школи Університету Еморі продемонстрували в новому дослідженні, що освіта додаткової кількості волоскових клітин може відбутися завдяки активації гена Atoh1 у вушний равлику молодих мишей, як повідомляє Science Daily.

Колебаніе волоскових клітин вушної равлики відбувається під дією звукових волн. Це, у свою чергу, призводить до подразнення нервових закінчень, які передають імпульси в область кори головного мозку, відповідальну за слух, де і відбувається процес розпізнавання всіх звуків, що надходять ізвне.

Ген Atoh1 контролює утворення епітелію, якому належать волоскові клітини.

Чтоби простежити за ефектом цього гена біологи виростили в лабораторії спеціальних мишей, у яких гена Atoh1 починає функціонувати в клітинах епітелію, що знаходиться в передній частині вушного лабіринту при наявності антибіотика діксіцікліна. Це дає можливість контролювати перебіг процесу і виявляти нові волоскові клітини.

В більш ранніх дослідах цей же ген дослідники вводили в клітини вушної равлики лабораторних мишей на вірусному векторі, але головним недоліком цього методу стала необхідність безперервного контролю концентрації агента, використовуваного в терапевтичних цілях.

Дополнітельние волоскові клітини, отримані вченими в результаті впливу активованого гена Atoh1, здатні генерувати електричний сигнал і контактувати з іншими нейронами подібно нормальним волоскові клітини. Тим не менш, вироблений ними сигнал трохи слабкіше сигналу, вихідного від взрослих волоскових клеток, розташованих у внутрішньому вусі.

"Ми продемонстрували принципову можливість процесу регенерації волоскових клітин", - зазначив керівник дослідження Пін Чень.

Между тим, вона акцентувала увагу на деякі обмеження пропонованого підходу, виявлені в експериментах на гризунах. Крім слабкого електричного сигналу, утвореного новими волосовими клітинами, активація гена Atoh1 антибіотиком у мишей старше двотижневого віку була незначною. Це означає, що аналогічна терапія глухоти у дорослих людей виявиться неефективною, як зазначає Чень

Результати були опубліковані фахівцями з Еморі у виданні Journal of Neuroscience.

Ранняя беременность снижает риск рака груди

Швейцарскими исследователями было установлено, что вероятность развития рака груди у женщины в два раза уменьшает рождение ребенка в возрасте до 20 лет. Это связано с функцией специализированных генов, присутствующих в организме женщины в период беременности, которые обеспечивают защиту ткани молочной железы от смертельного заболевания. В лабораторных экспериментах, проведенных на грызунах выяснилось, что взаимодействие таких генов, как Wnt и Notch, находящихся в тканях молочной железы

Ученые разработали персонализированное лечение диабета - Йохимбин

Ученые разработали персонализированное лечение диабета, которое связано со стрессом. Лечение сахарного диабета 2 типа, который нацелен на механизм болезни (а не только симптомы) был разработан исследователями. Впервые использовали знания о профиле генетического риска конкретного пациента. Лечение полностью восстанавливает способность к секреции инсулина, которая нарушена геном риска.

Учеными найден ген, отвечающий за человеческую память