12/01/2011

Виявлена ??найменша планета

Отдаленние не сонячне планети, схоже, виходять з тіні, демонструючи свою появу протягом цих днів. Завдяки цьому факту астрономам вдалося ідентифікувати найменшу з них. Менше розміру Землі в 1,4 рази, найменша не сонячне планета відома вченим до теперішнього часу була виявлена ??космічним кораблем Kepler під час планетарних пошуків; про це повідомило міжнародне космічне агентство SPACE.com.

Міссія космічного корабля Kepler, яка підтвердила відкриття цієї першої скелястій віддаленої планети, названої Kepler-10b, і заснована на зборі даних на протяг більш ніж восьми місяців, тривала з травня 2009 року до початку січня 2010 року. Запуск корабля Kepler - перша місія НАСА, спрямована на пошуки і откритія орбітальних планет подібних планеті Земля або майже придатних для життя зон їхніх зірок, області, де могла б існувати рідка вода (і як наслідок - умови для життя).

Тем не менше, у той час як Kepler-10b орбітірует кожні 0,84 дня, вона знаходиться більше, ніж в 20 разів ближче до своєї зірки ніж Меркурій до нашого сонцю і в непридатною для життя зоні.

"Космічному Шатле Kepler найкращим чином вдалося в першу чергу дати перше тверде підтвердження про існування скелястій планети, орбітірующей зірку відмінну від нашого сонця "- зазначила у своєму твердженні Наталі Баталха (Natalie Batalha), керівник наукової групи Науково-дослідного Центру НАСА в Моффет Філд, штат Каліфорнія. "Група дослідників Kepler взяла на себе зобов'язання ще в 2010 році представити дані про існування маленьких планет і цього року починає їх чітке виконання ".

Наталі Баталха - є початковим автором документа, що свідчить про космічне відкритті і прийнятого виданням Astrophysical Journal. Популярні новостние інформери повідомляють про найважливіші події дня.

Учеными обнаружена новая планета