08/01/2008

Як людина може заразитися "пташиним грипом"?

Учение знайшли ключова відмінність між штамами вірусу пташиного грипу, що вражають птахів і людей. Це відкриття дозволить не тільки ефективно стежити за еволюцією штамів пташиного грипу, але й розробити вакцини проти смертельної пандемії цього страшного вірусу.

Ісследованія показали, що здатність пташиного грипу інфікувати людський організм залежить від здатності вірусу прикріплятися до одного особливому рецептора на поверхні клітин дихальних путей.

Существует безліч штамів вірус грипу, але не всі їх них здатні уразити людину. Однак, штами, відомі як H1 або H3, зуміли "перестрибнути" на людину, вражаючи верхні дихальні шляхи організму. Штам H5 вважається виключно пташиним вірусом, але якщо він мутує до стану, при якому він зможе заражати людей і передаватися від людини до людини, рівень смертності від H5 змусить бліднути навіть найбільш переконаних скептиків.

За останнім часом окремі спалахи грипу H5N1 серед людей викликають тривогу щодо можливої ??пандемії, яка може виникнути, якщо птічій гріпп мутує до такого стану, коли він зможе передаватися від людини до людини. Деякі вчені припускають, що масштаби можливої ??пандемії порівняти лише з "іспанкою" (пандемією грипу в 1918 - 1919 роках, що забрала від 50 до 100 мільйонів людських життів).

Ученим вже відомо, що ймовірність інфікування людини залежить від того, чи може гемаглютинін (білок на поверхні вірусу) прикріплюватися до рецепторів-полисахаридам клітин дихальних шляхів. Клітини людського респіраторного тракту володіють полісахаридами типу альфа 2-6, у той час як для пташиного це клас альфа 2-3. Ця класифікація грунтується на принципі з'єднання цукрів у клітці.

Для успішного розвитку своєї смертельної діяльності пташиному грипу необхідно видозмінитися до такого стану, при якому він зможе приєднуватися до рецепторів типу альфа 2-6.

Результати останніх досліджень дозволять вченим розробити більш ефективний спосіб стеження за розвитком вірусу, його мутацією і здатністю передаватися від птахів людині і від людини людині. Це так само допоможе в розробці противірусних вакцин нового покоління, здатних уберегти людство не тільки від небезпечного пташиного грипу, а й від інших видів грипу, що призводять у багатьох випадках до летального ісходу.

Орігінал (на англ. Мовою): Eurekalert.org

Ученые нашли эффективный препарат для лечения болезни Паркинсона

Неврологи Калифорнийского университета, в ходе нового исследования, обнаружили, что препарат, применяемый для лечения совершенно другого расстройства, помог замедлить прогрессирование болезни Паркинсона у мышей. В частности, AT2101, которым лечат болезнь Гоше, улучшил двигательные функции, остановил воспаление в мозге и понижение уровней альфа-синуклеина, белка, участвующего в Паркинсоне. Хотя точная причина болезни Паркинсона

Астрофизики опубликовали фото звезды Проксимы Центавра

Архивный снимок ближайшей к Земле звезды Проксимы Центавра был недавно опубликован астрофизиками, обрабатывающими фотографии, сделанные космическим телескопом «Хаббл». Фотография и ее описание стали доступны на официальном сайте телескопа. Несмотря на то, что снимок датируется 1996 годом, выставлен он был только сейчас. Снимок был получен благодаря широкоугольной планетарной камере WFPC2, и доставлен на Землю во время пятого техобслуживания телескопа в рамках миссии «Атлантис» в мае 2009 год.

Персональный компьютер за 25 долларов поступает в производство

Разработчик игр Дэвид Брэбен заставил чаще биться сердца компьютерных энтузиастов, когда объявил в мае о планах по разработке и выпуску ПК за $25. Он называется Raspberry Pi, и по форме напоминает USB-флеш-накопитель, который можно подключать к HDMI-порту монитора. При этом он ведет себя как полностью функциональный ПК. Идея данного супер-дешевого ПК, заключается в том, чтобы предоставить возможность школьникам попробовать себя в программировании и начать экспериментировать в этой области.