09/01/2010

Свинець у макіяжі захищав древніх єгиптян від очних хвороб

Более 4,000 років тому єгиптяни використовували свинець під час приготування сумішей для макіяжу, який на додаток до його естетичному ефекту, володів ще й цілющі властивості.

Чтоби краще зрозуміти принцип дії, хіміки оцінили вплив дуже маленької кількості свинцю на окрему клітину шкіри. Результат: свинець не тільки не вбиває клітини шкіри, але і стимулює виробництво речовини, яка активізує імунну систему.

Косметіка, що містить свинець, може включати захисний механізм, який у разі очної інфекції допомагає зупинити розмноження бактерій.

В протягом довгого часу ісследователі цікавилися косметікой, використовуваної древніми єгиптянами. У більшості випадків, вони складалися з сумішей галеніту (свинцевий сульфід), чорно-білі природні або синтезовані речовини, включаючи солі свинцю. У роботах грецьких і римських лікарів підкреслювалася цілюща роль цих речовин при захворюваннях очей.

В наш час, коли свинець набув популярність завдяки своїй токсичності, це цілком може здивувати. Команда дослідників звернула увагу на лауріоніт (laurionite, PbCl (OH)) - мінерал, гідрооксид-хлорид свинцю, який був у складі сумішей для макіяжу, використовуваних древніми єгиптянами.

Лауріоніт може викликати появу іонів свинцю Pb2 + в оці або шкірі, яке збільшує виробництво оксиду азоту, який змушує діяти імунну систему. Виробництво макрофагів (клітин, що знищують бактерії) у великій кількості допомагає позбутися від бактеріальної загрози. Відвідайте новостной портал, сперечаємося, розмірковуємо, доказиваем.

Орігінал (на англ. Мовою): CNRS.

Косметологи открыли всю правду о натуральной косметике

Эко-тенденции выходят уверенно за пределы кухонь. Уже каждая модница старается свой туалетный столик заполнить исключительно натуральной косметикой. Действительно она творит чудеса? Последние несколько лет наблюдается бум на натуральную косметику. Ранее био-косметика занимала совсем небольшую нишу на рынке товаров для красоты. Но теперь все кардинально поменялось. Многие косметические марки, которые

NASA рассказало, для чего использует грибы из Чернобыля

Группа экспертов NASA исследовала территорию рядом с запретной зоной чернобыльской АЭС и пришла к следующим выводам. Грибы, обнаруженные в зоне отчуждения Чернобыля, оказываются полезными. В ближайшие несколько месяцев ученые проведут исследование, целью которого станет косметика. По предварительным данным, составляющие чернобыльских грибов могут использоваться для создания косметологического средства

Модельеры помогут подчеркнуть ваш загар

Продлить золотистый оттенок кожи помогут специальная косметика и солярий. Но как же подчеркнуть всю красоту недавно загорелой кожи? Очень просто: с помощью правильного подобранного оттенка одежды. Хорошо подчеркнуть загар поможет палитра пастельных тонов. Из ее спектра каждый может выбрать свой оттенок. Подобрать именно тот тон, который будет подходить именно под Ваш тип загара, можно просто надев одежду на несколько оттенков светлее.