05/07/2009

Навколишні відчувають запах Вашого страху

Учение з'ясували, що людина, відчуває страх, може впливати на оточуючих людей, які відчувають запах його страху і співпереживають йому.

К такого висновку прийшла команда ісследователей з Дюссельдорфського університету (University of Dusseldorf, Німеччина). Вони помістили вбираючі прокладки в пахвові западини 49 університетських студентів за годину до того, як ті здавали свій випускний усний іспит і під час фізичних навантажень. Інша група студентів повинна була вдихати зразки поту, в той час як дослідники вивчали їх мозкову активність.

Ні один не відчув різниці між двома типами поту. Проте "передекзаменаційного" зразок виявив цікавий ефект в мозковій діяльності - активізувалися області, які обробляють соціальні та емоційні сигнали. Крім того, пожвавилися і кілька інших областей, що вважаються відповідальними за співчуття і співпереживання.

Ісследователі уклали, що занепокоєння активує викид хімічної речовини, який обходить свідомий досвід, автоматично викликаючи подібне почуття у будь-якого, хто вдихає цю речовину.

Ето допомагає страху стрімко поширюватися, покращуючи нашу реакцію і допомагаючи швидше уникнути небезпеки. Раніше експерименти показували, що піт парашутистів, які вчиняють затяжний стрибок, активізував у вдихають його людей області мозку, відповідають за стан занепокоєння. Популярний новостной портал розповість про те, що відбувається в міре.

Орігінал (на англ. Мовою): Newscientist.com

У страха есть запах!

Как считают ученые, у страха есть запах. Проведенные эксперименты в этой области показали, что запах страха можно уловить при помощи феромонов (химические вещества, выделяемые через кожу). Происходит это всё, как уверяют ученые подсознательно. К тому же, обнаруженный сигнал беспокойства может перейти даже на группу людей. Для проводимого в Университете Дюссельдорфа (Германия) эксперимента, были отобраны из студентов 49 добровольцев

Космос пахнет металлом и мясом

Американские ученые раскрыли секрет, будораживший долгое время умы многих ученых: какой запах на самом деле у космического пространства. В принципе, ответы людей, которые побывали на орбите, только озадачили специалистов. По словам всех астронавтов, космос пахнет металлом и мясом. "Когда я находился на МКС, я постоянно чувствовал аромат хорошо прожаренного стейка, запах сварочных аэрозолей и горячего металла", – описывает ощущения Тони Антонелли

Эксперты из Бельгии выяснили, какая ткань лучше подходит для спортивной одежды

Эксперты из Бельгии провели исследование, которое показало, что покупка дорогой спецодежды из синтетических материалов для занятий спортом, может стать лишь пустой тратой денег. В Университете Гента обнаружили лучшую альтернативу дорогой спортивной одежде. Оказалось, что оптимальным материалом для спортзала является хлопок. Эта ткань предотвращает неприятные запахи и не вредит здоровью во время занятий спортом.