30/12/2013

Страх - це явище спадкове

Генетіческая пам'ять міф не є, це також не фігура мови, це реальність. Діти від батьків успадковують як окремі риси, так і страхи. Це сенсаційне відкриття було зроблене вченими Медичного центру при Університеті Еморі, Атланта, Керрі Ресслер і Брайан Діас.

Все зазначену інформацію дослідники змогли отримати за допомогою дослідів на мишах. При їх здійсненні вчені навчили спочатку гризунів боятися запаху черемхи, а далі вивчили, яким чином це вплинуло на наступне покоління. У результаті виявилося, що потомство страх проявляло навіть, якщо чуло відповідний запах.

Когда до мишенятам запустили газ з черемховим запахом, вони металися в страшній паніці. Отже, було встановлено, що даний страх їм передався на генетичному рівні від батьків.

Почему ж нащадки «наляканих» мишей квіткового пахощів боялися і зверталися у втечу, проте самих їх черемхою не лякали ніколи? Біологи виявили наступне - стрес, а також страх, який з ним пов'язаний, порушують необоротно роботу гена, який сприяє сприйняттю певних запахів, а потім цей "зіпсований" ген передається дітям і онукам безпосередньо від отцов.

Такім саме чином квітковий аромат робиться сигналом небезпеки і біди. «Життєвий досвід батька впливає, навіть до зачаття, на роботу нервової системи нащадків, а також зумовлює їх поведінку», - говорить Керрі Ресслер.

Нужно виділити той факт, що експерти вважають, що отримані дані в кінці досліджень, лікарям допоможуть у лікуванні різних психічних расстройств.

Учеными доказано, что страх может привести к смерти

В период продолжительного исследования, ученые сделали вывод, что страх может инициировать у человека сильный стресс, а он может привести соответственно к сердечному приступу и смерти. Не секрет, что сердечные приступы в соотношении 50 на 50 приводят к ужасным последствиям, вплоть до внезапной смерти. По утверждению специалистов в области практической медицины, данное явление инициировано выбросом большого количества особого

Скрытые страхи: что лежит в их основе?

Страх – естественная часть нашей эмоциональной жизни и действий как необходимый механизм защиты. Тем не менее, страхи иногда растут и достигают такой степени, когда от них просто становится трудно избавиться. Ученые из Фрейбурга, Бэзила и Бордо использовали компьютерные моделирования, чтобы лучше понять процессы, происходящие в мозге