24/11/2013

Всесвіт погубить таємнича темна енергія

Все космічні об'єкти, що існують сьогодні у Всесвіті - галактики, зірки, планети - в майбутньому можуть зникнути. Нові відомості, отримані за допомогою астрономічного супутника «Планк», привели в сум'яття астрофізиків.

По думку деяких дослідників, наш Всесвіт може загинути через темної енергії через кілька мільярдів років. Даний варіант вчені розглядали ще пару років тому, проте дані зонда «Планк», що належить Європейському космічному агентству, все більше збільшують ймовірність здійснення такого сценарію.

Косміческая обсерваторія досліджувала з небувалою точністю косміческое фонове ізлученіе, яке являє собою відлуння найпотужнішого вибуху, утворене на той момент, коли Всесвіту було близько 380 тисяч років, а температура становила 2700 градусів. Це випромінювання в даний час знаходиться в зоні мікрохвиль, а температура його тепер знизилася до 2,7 градуса.

Следует відзначити, що астрономи на даний момент вивчають коливання значень темних фотонів. Саме важкі фотони, імовірно, взаємодіють з темною матерією. Відносяться до темної версії електромагнетизму гіпотетичні частинки, можуть бути виявлені лише непрямим шляхом, в процесі їх поділу на електрони і позитрони (антиелектрони).

Астрономы наблюдали рождение галактики

Фото массивной галактики, которая находится на самом раннем этапе развития, астрономам удалось получить впервые. Ученые сразу дали имя «космической стройке» - «Искорка». Миллионы рождающихся звезд мерцают, действительно, подобно искрам вокруг галактического плотного ядра. Удивительную картину позволили увидеть космические телескопы, хорошо известные всем, кого интересует космос – Спитцер и Хаббл, а еще не менее

Заполненное темной материей скопление звезд состоит из «разрушенных» галактик

Согласно данным последних исследований, существуют галактики, объединенные названием «необычные». Их необычность в том, что их на 98% заполняет темная материя, а звезд они практически не содержат. Предположительно, это разрушенные галактики, находятся которые в скоплении Комы, которое от нас удалено на триста млн. лет световых. В него, охватывающее пространство с диаметром примерно 20 световых лет, входят

Hubble заснял необычную спиральную галактику NGC 3081

Американское аэрокосмическое агентство опубликовало снимок странной спиралевидной галактики с перемычкой, которой было дано название NGC 3081. Снимок сделан американским орбитальным телескопом Hubble. Сообщается, что в найденной галактике очень интенсивно идут процессы звездообразования. NGC 3081 может быть смело отнесена к кольцевым галактикам, однако она сочетает также черты галактики спиральной.