Сир зміцнює імунітет літніх людей
Фінскіе дослідники виявили, що щоденне вживання сиру з вмістом пробіотиків уповільнює процес старіння імунної системи в старості, який зазвичай призводить до зниження імунної відповіді на інфекції, а також послаблює організм у боротьбі з клітинами раку. Експерти радять всім літнім людям у разі відсутності спеціальних протипоказань включати неодмінно сир у свій раціон.
Учение з Університету Турку стверджують, що високий вміст пробіотичних бактерій в складі деяких продуктів наділяє їх зміцнюючими властивостями. Зокрема, їх вживання благотворно впливає на імунітет. Тепер, коли вчені з'ясували, що повишающіе імунітет бактеріі містяться і в сирі, рекомендують вживати його не тільки як ласощі, але і як продукт вкрай корисний для здоров'я людини.
Особенно корисний сир для літніх людей, так як для них це не тільки багатий джерело кальцію, але ще й імуностимулятор, впевнені вчені з Фінляндії.
Ісследованіе за участю добровольців у віці 72-103 років передбачало щоденне вживання шматочка сиру за сніданком протягом чотирьох тижнів однієї групою, тоді як інша група з'їдала плацебо. У результаті виявилося, що споживання «пробіотичного» сиру кожен день насправді допомагає запобігти вікові зміни у функціонуванні імунітету.
Організм, як з'ясувалося, довше здатний чинити опір руйнівному впливу старіння. Уповільнення вікового виснаження імунної системи, який стає причиною того, що організм втрачає здатність боротися з клітинами раку та інфекціями, підтвердилося результатами аналізів крові, взятих у добровольцев.
Еще из категории здоровье:
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
- Магний, микробиом и снижение риска рака кишечника
- Учёные подтвердили, что физические нагрузки положительно влияют на мозг
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака

Комментариев нет. Будьте первым!