02/10/2013

Зайва вага вагітних збільшує ризик розвитку ожиріння у дітей

Женщіни в період вагітності нерідко виправдовують зайвий шматочок пирога, з'їдений ними на ніч тим, що повинні їсти за двох. Проте дослідники з Бостонського дитячого госпіталю в США виступили з попередженням, що переїдання може негативно вплинути на здоров'я потомства.

Будущіе мами, що набирають позамежний вагу під час вагітності, збільшують тим самим ймовірність розвитку ожиріння у своєї майбутньої дитини.

Аналіз даних більше 41 тисячі жінок, які народили двох і більше дітей, з урахуванням індексу маси тіла жінок (ІМТ), зазначеного у них при рожденіі ребенка, а також ІМТ дітей віком до 12 років показав, що при наборі значної ваги в період вагітності, ризик розвитку ожиріння у дитини в шкільному віці був збільшений на 8 відсотків.

Между часом раніше вченими з США та Швеції було встановлено, що ожиріння і зайва вага підвищують ризик появи на світ дитини раніше терміну.

Ісследователі з Каролінського інституту відзначили, що також дані фактори можуть призвести при вагітності і до інших ускладнень. Зайва вага може стати причиною розвитку гестаційного діабету, прееклампсії, а також необхідності проведення кесаревого сеченія.

Ученые выяснили, зачем нужны самцы

Мужчины могут заявить, что они нужны как минимум для продолжения рода. Но в природе есть такие виды, размножение которых обходится и без самцов. Оказывается, для некоторых улиток, насекомых, рептилий и акул характерен партеногенез, когда эмбрион развивается из неоплодотворенной яйцеклетки. Теперь ученые разгадали, почему такая форма размножения остается относительно редкой в животном мире. По их словам, мужчины

Поразительное выживание овец Соэй на Шотландских Островах

В Шотландском архипелаге Святого Килда, у овец Соэй нет видимых врагов или хищников, но вероятно у них есть все задатки, чтобы справляться с недостатком пищи, суровыми погодными условиями, которые могут убить полнаселения в одночасье и паразитными червями, которые живут в их организмах и подавляют их иммунные системы.

В Японии из замороженной тринадцатилетней яйцеклетки родился ребенок