Любительки яблук виглядають молодшими на 17 років
Ежедневное вживання яблук сприяє омолодженню організм і уповільнює процеси старіння, як показали результати останнього дослідження. Вітаміни та деякі інші елементи, що містяться в цих фруктах, особливо корисні для жіночого організму.
По словами фахівців, завдяки постійному вживання яблук шкіра поступово починає «звільнятися» від впливу вільних радикалів (нестабільні атоми й з'єднання, з дією агресивних окислювачів, які ушкоджують життєво важливі структури організму). Містяться в плодах речовини замедляют процеси окісленія в людському організмі. Даний результат досягається завдяки флавоноїдів і поліфенолів, якими рясніють яблука. Ці сполуки впливають на процеси старіння, сповільнюючи їх і покращуючи роботу серцево-судинної системи.
Как з'ясувалося в результаті проведеного дослідження, яблука дозволяють виглядати жінці молодше на цілих сімнадцять років! При цьому мова йде не тільки про шкірному покриві, а й про інших системах організму. Тим часом дослідники одного з університетів Нью-Йорка виявили, що вживання тільки одного свіжого яблука кожен день допомагає знизити в значній мірі загрозу виникнення ракових захворювань.
Однако фахівці нагадують, що позитивний вплив на організм здатні надавати не тільки яблука. Для підтримки здоров'я кожен день слід вживати не менше п'яти порцій різних фруктів і овощей.
Еще из категории здоровье:
- Биоинженерная жевательная резинка снизила содержание ВПЧ в образцах слюны на 93%
- Новый калькулятор покажет, стоит ли бояться побочных эффектов статинов
- Ученые нашли белковый «переключатель», который помогает сжигать жир
- У почек нашли скрытую систему экономии воды
- Медицинская помощь в США становится менее доступной
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо

Комментариев нет. Будьте первым!