28/07/2013

Любителів кави рідше відвідують думки про самогубство

Гарвардскіе вчені провели аналіз дані, отриманих у ході масштабних досліджень, які проводилися на території США. Зокрема, фахівці порівнювали ймовірність суїциду серед дорослих людей, що вживали щодня 2-4 чашки кави з кофеїном, і серед людей, споживали каву без кофеїну або ж не споживали цей напій взагалі, повідомляє The Times of India.

Вияснілось, що ріск самоубійства серед учасників, що випивали по 2-4 чашки кави щодня, на 50% був нижчий. Всього дослідники вивчили дані більш 200000 чоловік, за якими велося спостереження протягом 16 років.

Следует відзначити, що в більш ранньому дослідженні, проведеному вченими з Гарварда в 2011 році, вже було доведено зв'язок кави з кофеїном зі зниженим ризиком розвитку депресії серед жінок. Зниження ймовірності депресивного розладу серед кофеманок становила 15% у порівнянні з жінками, які не пили кави. Ось чому вчених зовсім не дивують результати, отримані в останньому ізисканіі.

Кофе защитит печень от повреждений