05/06/2013

Нова харчова добавка переможе рак

Учение представили новий засіб боротьби з раком - біологічно активна харчова добавка, що знижує ризик розвитку хвороби та її активність. БАД містить зерна граната, зелений чай, куркуму і брокколі. У піддослідних, які беруть добавку протягом певного часу, на 63% було знижено кількість антигену, характерного для раку простати.

Недорогая біологічно активна добавка була створена британськими вченими з таких госпіталів, як Бедфорд і Адденбрукс з метою зниження ймовірності розвитку онкологічних захворювань.

Главнимі інгредієнтами кошти стали рослинні компоненти: кісточки граната, брокколі, зелений чай і куркума. У випробуванні БАДа взяли участь 209 добровольців, хворих на рак передміхурової залози, які брали добавку два рази на день. У результаті дослідники зафіксували зниження на 63% показників антигену, що впливає на організм при раке простати. Даний показник дозволяє медикам судити про перебіг хвороби: чим вище рівень антигену, тим агресивніше і стрімкіше пухлина руйнує людський організм.

Препарат, як стало відомо, отримав назву «The Polyphenol Rich Food Supplement» (Pomi-T), що в перекладі означає «Харчова добавка, багата на поліфеноли». Засіб було розроблено у співпраці з Національним інститутом дослідження раку. Клінічні випробування, а також цілий набір сертифікатів, свідчать про якість продукту, відрізняють, за словами розробників, їх новинку від звичайних БАДов.

Рак кишечника собаки могут определить точно

Согласно сведениям нового анализа собаки могут обнаружить рак кишечника даже на ранних стадиях, разнюхивая дыхание или стул пациента. Пока определение рака, основанное на нюхе собак, остается слишком дорогим и громоздким методом для работы в большом масштабе, эти сведения могли бы помочь исследователям идентифицировать химические составы,

Ученые выяснили, вызывает ли бюстгальтер развитие рака

Американские ученые решили проверить давнюю гипотезу о связи женского белья и раком молочной железы. Ее основой является факт, что до того, как был изобретен бюстгальтер, женщины намного реже страдали от этого недуга. А сейчас данный атрибут женской одежды сдавливает грудь, что может привести к застою лимфы, а впоследствии – к раку груди. Для того, чтобы проверить данную теорию, специалисты отобрали чуть более тысячи пациенток. Все они страдали двумя

Ученые доказали вред мобильных телефонов

Электромагнитное излучение от мобильных телефонов может привести к развитию не только опухоли головного мозга, но и раковых образований в глазах и слюнных железах, а также привести к раку яичка и лейкемии.