Вітамін D марний при вагітності
Здоровье кісток малюка не залежить від рівня вітаміну D в організмі вагітних жінок. Про це повідомили дослідники з Брістольського університету у Великобританії, передає The Daily Mail.
Одной з рекомендацій Національної служби охорони здоров'я Великобританії (NHS), для вагітних і годуючих жінок є щоденний прийом 10 мкг добавок вітаміну D, так як, на думку експертів, це зміцнює кістки дитини. Однак Деббі Лолор, автора дослідження, стверджує, що "очевидних доказів необхідності прийому цих добавок немає".
Ісследованіе передбачало спостереження британських вчених за 3 тис. 960 вагітними. На всіх етапах вагітності фахівці визначали уровень вітаміну D в крові учасниць. Вони також вимірювали щільність кісток і вивчали вміст кісткового матеріалу дітей, коли їм виповнювалося 9 років. Низький рівень вітаміну D, за словами експертів, відзначався у власниць темної шкіри і у жінок, які курили під час вагітності. Тим часом, істотного зв'язку між рівнем вітаміну D в організмі матерів і змістом кісткового матеріалу у дітей встановлено не було.
Тоні Фальконер, президент Королівського коледжу акушерів і гінекологів, у свою чергу стверджує, що жінки, які не страждають ожирінням або рідко бувають схильні до дії сонячних променів, відрізняються низькою концентрацією вітаміну D в крові, тому їм рекомендується приймати добавки, з метою запобігти неправильне формування кісткової системи у дитини, а також уникнути розвитку таких кісткових захворювань, як, наприклад, рахіт і остеопороз у старшому віці.
Подробние відомості дослідження опубліковані в журналі The Lancet.
С этим материалом еще читают:
Американскими учеными зарегистрирован случай полного излечения от ВИЧ-инфекции
В Венгрии женщина с умершим мозгом родила здорового ребенка
Индиец 28 лет прожил с орехом бетель в легких
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»

Комментариев нет. Будьте первым!