Чорний чай врятує від інсульту
Ісследователі різних країн світу не перестають твердити про користь зеленого чаю. Проте нещодавно співробітники Каролінського інституту в Швеції з'ясували, що чорний чай також має ряд корисних властивостей: прийом 4 чашок цього напою в день може зменшити більш ніж на одну п'яту ризик виникнення інсульту, повідомляє The Daily Mail.
Сфокусіровав свою увагу на складі чорного чаю, що у Великобританії вважається найбільш популярним, фахівці вивчили, який вплив він може чинити на утворення тромбів. Як виявилося, вживання 4 чашок напою щодня знижують на 21% ймовірність їх виникнення, в той час як його рідкісне вживання такого благотворного ефекту не надає.
Для участі в експерименті вчені залучили 74960 чоловіків і жінок, які на початковому етапі дослідження (1997год) перебували у хорошому самопочутті. Чотири тисячі з них протягом наступних 10 років перенеслі інсульт (у більшості випадків був зафіксований ішемічний інсульт).
Участнікі повинні були розповісти про свої звички споживання чаю. Фахівці, виключивши такі відомі показники ризику виникнення інсульту як куріння і високий артеріальний тиск дійшли висновку: чорний чай покращує в значно мірою стан людей. Такий ефект вони пояснили флавоноїдами, що містяться в чорному чаї, які корисні для здоров'я серця і головного мозку.
"Надаючи благотворний вплив, чорний чай знижує кардіоваскулярний ризик завдяки вмісту флавоноїдів. Регулярне вживання 1-3 чашок чаю скорочує рис виникнення інсульту. Нами було встановлено в ході дослідження, що у добровольців, що випивали не менше 4 чашок напою в день, ризик отримати інсульт був на 21% нижче в порівнянні з тими, хто нехтує вживанням цього напою ", - зазначили автори експерімента.
С этим материалом еще читают:
Американскими учеными зарегистрирован случай полного излечения от ВИЧ-инфекции
В Венгрии женщина с умершим мозгом родила здорового ребенка
Индиец 28 лет прожил с орехом бетель в легких
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»

Комментариев нет. Будьте первым!