Газовані напої провокують інсульт
Нарушая мозковий кровообіг, інсульт також ушкоджує і клітини мозку, порушуючи адекватність людини і навіть часом приводячи його до смерті. Наперекір існуючій думці, що інсульт атакує в основному тільки чоловіків, вченими також були помічені почастішали випадки інсульту і серед жінок, який відносить набагато більше життів, ніж онкологія молочний залози.
Как виявили японські вчені з Осакського університету, щоденне употребленіе газіровкі теж може спровокувати інсульт. Спостереження проводилися протягом 19 років і були вивчені жінки, які на день випивали мінімум склянку газованої води. Їх спостереження показали, що 83% з них страждали ішемічною хворобою серця в порівнянні з тими, що не вживали газовану воду. Були відібрані близько 40 тисяч учасниць з віком від 40 до 59 років. Лікарі щодня фіксували показники їхнього здоров'я. Протягом усього експерименту у 2000 учасниць трапився інсульт.
Ісследуя чоловіків, було відзначено, що вони більш стійкі до шкідливих шипучки. За словами вчених у чоловіків не спостерігалася така взаємозв'язок з геморагічним інсультом або захворюваннями серцево-судинної системи. Але це не означає, що вони можуть вживати газовану воду в необмеженій кількості. Як стверджують жінки-експерти, представникам чоловічої половини категорично заборонені будь-які різновиди газованих напоїв.
Для довідки:
Прічіна ішеміческого інсульта це закупорювання судин тромбом і емболія. У 85% з випадків ураження інсультом відбувається внаслідок того що тромб потрапляє в мозок і перекриває кровотік. Як визначили вчені і у жінок і у чоловіків фактори ризику єдині, це може передаватися спадково (за генетичним анамнезу), діабет, гіпертонія, хвороби серцево-судинної системи, високий вміст еритроцитів в кровотоці, а також куріння і зловживання алкоголем. Але існують і кілька специфічних «жіночих» чинників ризику, це жінки, які приймають оральні контрацептиви, які страждають на мігрень і вагітні, у яких виникає ризик підвищення артеріального давленія.
Новость підготувала: А. Чіркова
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»

Комментариев нет. Будьте первым!