07/09/2012

Гінкго білоба не владний над хворобою Альцгеймера

Учение вивчили показники здоров'я літніх людей, було доведено, що вживання гінкго білоба в лікуванні хвороби Альцгеймера одно прийому плацебо. Дані досліджень опубліковані в науковому журналі The Lancet Neurology.

Препарати з екстрактом гінкго білоба широко відомі в багатьох країнах світу і використовуються при когнітивних розладах. Володіє антиоксидантами і умінням стримувати активність такого ферменту як каспази-3 і злипання клітин бета - амілоїдів. Але все ж, численні вивчення в цій галузі так і не підтвердили ефективність екстракту гінкго білоба для запобігання хвороби Альцгеймера. За словами авторів дослідження, вченими поки не знайдено жодного ефективного засобу від запобігання старечого недоумства, це область де не в силі ні інгібітори ферменту холестерази, ні гормони, ні вітаміни і навіть нестероїдні протизапальні медикаменти.

В клінічних дослідженнях проведеними вченими з госпіталю Casselardit, що знаходиться в Тулузі на півдні Франції, брали участь літні пацієнти з віком від 70 років і вище, які нарікали на потерю памяті, але не були схильні старечого недоумства. Період вивчень тривав з березня 2002 і до листопада 2004 року. За весь цей період в експерименті брали участь близько 2854 пацієнта. Протягом спостережень половині з учасників видавали по 120мг препарату гінкго білоба або пустушки (плацебо). Після завершення експерименту учасники спостерігалися впродовж ще 5 лет.

Учение поки не знайшли якихось серйозних змін у учасників груп. Розвиток слабоумства спостерігалося у 61 учасника з групи, яка приймала гінкго білоба, з другої групи приймаючих пустушки захворювання розвинулося у 73 пацієнтів. Також лікарі обстежили учасників груп і за іншими показниками, які остаточно підтвердили неефективність препарату. Розвиток хвороби Альцгеймера була майже однакова: 1,2% у першій групі і 1,4% у групі-плацебо. В обох групах спостерігалася та ж частота розвитку інсульту 60/65, і навіть ідентичні показники смертності - 76 в гінкго-групі і 82 в групі пустушки. За результатами проведених досліджень вже 10 тисяч осіб беруть участь у такого роду експериментах довело неефективність гінкго білоба в боротьбі з хворобою Альцгеймера.

Новость підготувала: А. Чіркова

Ученые открыли эффективный метод лечения болезни Альцгеймера

Британские ученые выступили с заявлением о том, что им удалось сделать еще один шаг на пути к разработке действенного метода лечения болезни Альцгеймера, а также других заболеваний мозга. Исследователи впервые продемонстрировали действие химиката, который полностью предотвращает гибель клеток мозга. Подробности эксперимента проводимого на мышах были опубликованы в журнале Science Translational Medicine. Для людей, как подчеркивают ученые, лечение станет доступно не менее, чем через десять лет.

Обнаружены новые гены, повышающие риск болезни Альцгеймера

Наиболее масштабное исследование, направленное на изучение болезни Альцгеймера, помогло ученым найти несколько новых генов, имеющих отношение к развитию данного заболевания. Как заявила международная группа исследователей, это огромный прорыв в понимании формирования условий для появления деменции. В дополнение к уже известным 10 генам, которые увеличивают вероятность развития болезни Альцгеймера, ученые обнаружили еще 11 новых таких генов. Они задают различные характеристики и оказывают влияние, главным образом, на работу иммунной

Кофе против болезни Альцгеймера

Выпивая пять чашек кофе в день, можно устранить проблемы с памятью, сопровождающие болезнь Альцгеймера. К такому результату пришло исследование, проведенное учеными из Университета Флориды.