Вишневий сік допоможе при артриті
Проведенние нещодавно дослідження показали, що вишня має протизапальну властивість, і навіть пиріг з вишні може допомогти людям, страждають на артрит і поліпшити самопочуття.
Експерімент організували вчені з Університету OregonHealth, 20 жінок у віці від 40 до 70 років які брали участь у ньому, страждали запальним ураженням суглобів (артрит). Результати дослідження опубліковані 30 травня цього року на конференції пройшла в Американському коледжі спортивної медицини (ACSM) у Сан-Франциско, Каліфорнія.
Во час дослідження було доведено, що вживаючи, нерозбавлений вишневий сік двічі на день в період трьох тижнів знижує значно маркери запалення в організмі. Особливо вираженим воно було у учасниць з високим рівнем активності запального процесу.
Автор експерименту Керрі Куелью, доктор медичних наук з університету OregonHealth цитує: «Мільйони американців, які страдают артрітом, пробують різні способи немедикаментозного лікування больового синдрому. Допомогти їм у цьому може навіть простий пиріг з вишнею, без побічних ефектів, які викликають інші медикаментозні препарати для лікування артриту. Я заінтригований таким протизапальну потенціалом, яким наділена звичайна вишня ».
По результатами попередніх досліджень доктора Kuehl можна припустити, що вишня зберігає протизапальні властивості навіть при сушінні і глибокому заморожуванню.
Антіоксідантние сполуки, які містяться в вишні (антоціани), надають фрукту яскравий колір і високі антиокислювальні властивості, вони сприяють зниженню запального процесу на високому рівні. На думку експертів, ці протизапальні і знеболюючі якості вишні схожі з властивостями деяких нестероїдних препаратів (НПЗП), використовуються в лікуванні артріта.
Новость підготувала: А. Чіркова
С этим материалом еще читают:
Алкаптонурия у детей: причины, симптомы и методы лечения
Медики нашли новый способ лечения воспаления синовиальной оболочки
Что происходит, когда организм атакует сам себя?
Еще из категории здоровье:
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
- Магний, микробиом и снижение риска рака кишечника
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака

Комментариев нет. Будьте первым!