23/06/2012

Заморожені яйця корисніше для здоров'я

Ісследователі з Університету Пердью зробили цікаве відкриття: вони виявили, що при швидкому охолодженні курячих яєць подвоюється їх термін придатності і знижується ризик захворювання людини.

Учение заявляють, що якщо яйце охолодити рідким вуглекислим газом, то можна продовжити його термін придатності. Достатньо всього декількох секунд впливу, щоб стабілізувати білки і збільшити тривалість збереження всіх корисних якостей курячих яєць до 3 місяців. Крім того, така обробка істотно знижує ризик захворювання людини сальмонеллой, одним з найнебезпечніших захворювань. Швидке охолодження сприяє збереженню навколо жовтка захисної мембрани, яка перешкоджає проникненню в нього бактерій, у тому числі і сальмонел.

Технологія миттєвого охолодження дуже проста: на яйце впливають струменем рідкого вуглекислого газу, внаслідок чого температура швидко знижується до -45 ° C. Це призводить до утворення всередині яєчної шкаралупи тонкого шару льоду, при таненні якого температура встановлюється на рівні 6 ° C. При такій температурі сальмонела не спроможна размножаться.

После цього піддони з яйцями поміщають в транспортний рефрижератор - і в дорогу. Оброблені таким чином яйця можуть бути транспортовані до будь-яке місце, навіть у ті регіони, куди через нетривалого терміну зберігання їх зараз не доставляють. Крім того, нова технологія дозволить скоротити кількість зараження сальмонелами. Тільки в США число хворих за рік вдасться зменшити на 100 тис.

По матеріалами Sciencemаgiс.ru

Туманность Бабочки, запечатленная Хабблом

Космические объекты необычайно красивы, чему подтверждением являются сверкающие звездные скопления и причудливо закрученные спиральные галактики. Но, без сомнения, самыми впечатляющими являются картинки, ? наблюдаемые во время предсмертной агонии звезд, которые выбрасывают в пространство космоса огромные облака раскаленного газа. Один из подобных предсмертных вздохов, который сформировал планетарную туманность NGC 630

Новый эффективный способ получения этиленового гликоля из биомассы

Исследователи из США и Китая разработали новый катализатор, который преобразовывает целлюлозу непосредственно в этиленовый гликоль, являющийся важным продуктом для химической промышленности.

Ранняя вселенная была жидкостью - результаты работы Большого адронного коллайдера