15/05/2012

У Каліфорнії шукають фрагменти метеорита, що впав

Учение знаходяться на епічному етапі пошуку «дорогоцінних» фрагментів метеорита - Каліфорнійської Кульовий Блискавки, який з'явився в ранковому небі над Каліфорнією минулого місяця.

Косміческіе оскільки утворилися при руйнуванні астероїда розмірами з мікроавтобус, який увірвався в атмосферу Землі і пролетів чудовою денний «кульовою блискавкою» на небесах над Каліфорнією і частиною Невади 22 квітня цього року. Фрагменти метеорита були розсіяні навколо Sutter's Mill, старої лісопилки в Колома, Каліфорнія - та ж сама область, де був знайдений перший золотий самородок, викликавши Золоту лихоманку 1848 року.

Теперь, у співробітників НАСА з'явився нестримний порив з пошуку осколков метеоріта, настільки ж захоплюючий, як і Золота лихоманка Каліфорнії, говорить космічне агентство.

Учение і мисливці за метеоритом зібралися на прилеглих областях в надії на виявлення дорогоцінних космічних мінералів, які можуть містити підказки про історію сонячної системи, так само як і про походження молекул, які спричинили життя на планеті.

Фрагменти від так званого метеорита Sutter's Mill впали на поверхню Землі 22 квітня в 7:51 ранку (10:51 за Східним часом). Принаймні, один космічний осколок приземлився на кінському пасовищі за межами міста Лотус, Каліфорнія, в горах Сьєрра-Невади, згідно зі звітом учених НАСА. Мерв де Хесс, якому належить ферма, знайшов метеорит і пожертвував його агентству НАСА.

Метеоріт, знайдений де Хессом, дуже рідкісний, і вчені вельми цікавляться його вивченням, тому що він може містити молекули, які пояснюють, як стандартні «блоки життя» з'явилися на Землі. Хімічні сполуки метеорита також могли б допомогти астрономам зрозуміти ранню солнечную сістему і те, як сформувалися планети.

"Метеорит Sutter's Mill знаходиться серед найбільш хімічно примітивних метеоритів" сказав в заяві Грег Шмідт, заступник директора Місячного Наукового Інституту НАСА (NLSI). "Він підходить для з'ясування того, 'як зародилося життя на Землі?'. Це - захоплюючий матеріал - ніхто поки не знає того, що у нього всередині. Метеорит Sutter's Mill може стати найважливішим зразком, серед зібраних протягом більш ніж 40 років ".

До досі уламок метеорита, знайдений родиною де Хессов, є одним з найбільших знайдених фрагментів, але подальші пошуки метеорита, як очікується, продовжаться протягом наступних декількох місяців, стверджують вчені НАСА.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg.com