21/05/2012

Італійські вчені розкрили таємницю Тунгуського метеорита

Загадочное явище падіння Тунгусского метеорита розбурхує уми всіх любителів непізнаного і провокує гарячі суперечки вчених ось уже кілька десятків років. Однак поки справжнє пояснення того, що ж насправді за вогненна об'єкт пролетів по небу в далекому 1908 над Сибіром, в районі Підкам'яної Тунгуски, представити поки нікому не вдалося. Хоча зовсім недавно італійські вчені сміливо заявили на весь світ, що змогли розгадати цю таємницю.

Непреодолімий інтерес у фахівців з Болонського університету викликало небольшое озеро Чеко, розташоване на відстані приблизно 8 кілометрів від епіцентру відомого на весь світ вибуху. Будова водосховища, його незвичайна форма дна, а також деякі морфологічні ознаки дали підстави вченим вважати, що Чеко є воронкою або кратером, який був утворений внаслідок падіння Тунгуського метеорита.

С метою з'ясувати деякі подробиці природного явища дослідники в 2008 році виконали пробне буріння дна озера Чеко, представивши свої висновки в кількох наукових статтях. Однак найбільше примітно те, що з дна озера таємничого походження підняли щось схоже на фрагмент Тунгусского метеоріта, який, за словами вчених, істотно б допоміг у розкритті загадкової події.

Стоіт відзначити, що світова наукова громадськість відкрито висловлює свій скептицизму до подібних вишукувань, наполягаючи на давно вкоріненою версії про те, що Тунгуський метеорит був усього лише кометою, растворившейся безслідно ще при польоті в атмосфері Землі. Хоча, відомо багато прикладів коли наука неодноразово ошібалась.

Ученые ищут магнитные аномалии на месте падения метеорита «Челябинск»

Группа ученых федерального исследовательского института изучает озеро Чебаркуль на предмет поиска обломков астероида, упавшего в регионе три года назад. Фактом, подтверждающим наличие на дне озера осколков метеорита, является магнитная аномалия, оказывающая воздействие на окружающую среду. Ученые взяли пробы воды и определили наличие вредных веществ, оставленных космическим телом, сформировавшимся в космосе

В марсианском метеорите обнаружена загадочная структура

Овальная структура, обнаруженная в метеорите Nakhla Martian, состоит из богатой железом нанокристаллической глины. Кроме того, в ней найдены разные минералы. Даже по внешнему виду метеорита легко заметить, что столкновений в прошлом миновать ему не удалось. Проводившие исследования ученые, по поводу происхождения метеорита, выдвинули несколько гипотез, которые предстоит еще проверить. Исследований провели ученые

Самые чистые озера мира. Описание и фото

Самые чистые озера способны привлечь большое количество людей со всего мира. Они являются источником питьевой воды, а также способны защитить от неприятеля. Но ежедневно из-за технического прогресса самые чистые озера мира исчезают и загрязняются. Фабрики и заводы, заправочные станции и автомагистрали, туризм и выброс отходов приводит к тому, что по-настоящему чистое озеро является недостижимым идеалом.