17/04/2012

Вчені виявили ген, який робить одних людей розумнішими інших

Каліфорнійскіе вчені повідомили про те, що змогли, нарешті, відповісти на питання, чому все-таки одні люди розумніші за інших. Вони вважають, що вся справа в гені, який відповідає за розмір мозку і робить одних людей певною мірою розумніші за інших. Такі висновки були зроблені дослідниками після того, як у процесі вивчення причин генетіческіх захворювань головного мозга, ними була виявлена ??деяка варіація гена HMGA2.

По думку Пола Томпсона, невролога з університету Лос-Анджелеса, саме цей ген впливає на те, наскільки розумний чоловік, але на щастя, це далеко не єдиний чинник, що визначає человеческое перевагу в інтеллекте. Дослідження показали, що люди, у яких присутня конкретна хімічна структура певної частини гена HMGA2, насправді є більш розумними, якщо при цьому всі інші складові інтелектуальності однакові.

Прі виявленні даного факту доктору Томпсону здалося досить дивним те, що тільки невеликі ізмененія в генах обумовлюють інтелектуально перевагу одних людей над іншими. Проте в експерименті, передбаченому дослідженням, вчені вивчили ДНК понад 20 тисяч осіб, які були жителями Європи, Північної Америки та Австралії. Люди, що володіють певними змінами в гені HMGA2, у всіх випадках проходили тест на виявлення IQ значно краще за інших. Їх результати в середньому були вище на 1,3 балла.

Ученые рассказали, что синий цвет помогает в принятии решений