04/04/2012

Канцерогенні речовини виявлені в бездимному тютюні

Хіміческое речовина в бездимних тютюнових продуктах викликає рак, згідно з результатами нового дослідження проведеного на тварин. Компонент сприяє розвитку пухлин ротової порожнини. Вчені неодноразово заявляли про тісний зв'язок використання бездимних тютюнових продуктів з виникненням раку, однак специфічну хімічну речовину, що викликає рак ротової порожнини був ідентифікований фахівцями тільки недавно.

Компонент, названий (S)-N-нітросонорнікотін або (S)-NNN, "є єдиним хімічною речовиною в бездимному тютюні, який відомий тим, що провокує розвиток рака ротової полості ", як зазначила у своєму повідомленні Сільвія Балбей (Silvia Balbo), дослідник в галузі онкології з Університету штату Міннесота. Відкриття може пояснити, яким ніяк не курильний тютюн викликає рак.

Доктор Балбей також підкреслила, що нові відомості підтверджують необхідність заборони на виробництво і використання тютюнових виробів. Адміністрація продовольства і лікарських засобів вже зажадала від виробників бездимних табачних ізделій поміщати на етикетці попередження про те, що продукт може викликати рак ротової порожнини і не є безпечною альтернативою сигаретам.

Аналіз буде представлений на цьому тижні на щорічних зборах Американської асоціації з дослідження ракових захворювань (AACR) в Чикаго.

По матеріалами Livescience.com

Ученые выяснили, вызывает ли бюстгальтер развитие рака

Американские ученые решили проверить давнюю гипотезу о связи женского белья и раком молочной железы. Ее основой является факт, что до того, как был изобретен бюстгальтер, женщины намного реже страдали от этого недуга. А сейчас данный атрибут женской одежды сдавливает грудь, что может привести к застою лимфы, а впоследствии – к раку груди. Для того, чтобы проверить данную теорию, специалисты отобрали чуть более тысячи пациенток. Все они страдали двумя

Ученые доказали вред мобильных телефонов

Электромагнитное излучение от мобильных телефонов может привести к развитию не только опухоли головного мозга, но и раковых образований в глазах и слюнных железах, а также привести к раку яичка и лейкемии.

Исследователи из США нашли двуликий ген SIRT6 предотвращающие рак

Новое исследование Университета Чикаго показывает, как белок SIRT6, подавляющий рост опухоли печени и толстой кишки, может способствовать развитию рака кожи. SIRT6 является частью семейства семи белков – сиртуинов, которые помогают регулировать геномную стабильность и предотвращать некоторые генетические дефекты, связанные со старением. Он помогает восстанавливать повреждения ДНК, которые могут привести к раку.