30/03/2012

Перевтома веде до часткового відключення роботи мозку

Мозг є однією з найбільш незвіданих і складних частин організму людини. І як не парадоксально, чим більше вчені його досліджують, тим загадковіше він для них стає. Так, зовсім недавно фахівці відкрили ще один незвичайний процес, що відбувається в мозку. Виявляється, що при відчутті сильного перевтоми, деяка кількість нейронів відключається навіть під час неспання, а інші продовжують підтримувати активність організму.

К такого цікавого висновку прийшли американські та італійські вчені в ході спільної співпраці. Проте вони вважають, що така особливість функціонування нашого мозку - відключення нейронів - погано позначається на роботі всієї нервной сістеми і виразності, з якої вирішуються ті чи інші завдання. Подібні висновки були зроблені на основі ряду експериментів, проведених на лабораторних гризунах.

Іспитаніе передбачало вживлення електродів у мозок тварин і обмеження їх сну на чотири години. Зовні пацюки виглядали досить активними, тоді як деякі нейрони в їх мозку «спали». Піддослідні тварини, які не висипалися, здійснювали безліч дрібних помилок під час виконання певних завдань. Тим не менш, на загальній енцефалограмі дослідники не змогли виявити «заснулі» клітини мозкової тканини. Фахівці впевнені, що мозок саме таким способом захищається від глобальної перенапруженість, яку він не здатний контроліровать.

Сексом по любви больше интересуются мужчины