27/11/2011

Катаклізми, що загрожують Землі

Еще приблизно 120 років тому Земна цивілізація, скоріше всього, перебувала на волосині від знищення. У 1883 р. в серпні від Землі всього в декількох сотнях кілометрів пролетіли уламки комети, чий удар по планеті був би рівнозначний 3 000 Тунгуських катастроф, заявляє група астрономів Мексики в статті, яка була розміщена в електронній бібліотеці університету Корнелла.

Гектор Мантерола з Інституту геофізики автономного Національного університету Мексики, а також його колеги вивчали деякі загадкові знімки, які були зроблені Хосе Бонілья, мексиканським астрономом, в 1883 р. 12,13 серпня і опубліковані ним в 1886 р. в журналі LAstronomie.

В ці два дні Бонілья на обсерваторії Сакатекас (Zacatecas) під час спостережень зафіксував 447 об'єктів, які пролетіли на тлі сонячного диска. Вони всі оточені були туманним гало і при цьому залишали слід такого ж роду. Сам астроном ніякої гіпотези, яка пояснювала б спостерігався ефект, не привів. Редактор журналу припустив, що дані об'єкти можуть бути птахами, пилом або роями комах, які проносилися в полі зору даного телескопа. Це явище пізніше інтерпретувалося як найперший задокументований випадок прояву НЛО.

Мантерола зі своїми колегами проаналізували заново ці дані і потім дійшли висновку, що все ж Бонілья спостерігав комету, яка пройшла до Землі дуже близько і розпалася на численні фрагменти.

По досліджень групи Монтероли виходить, що якби ця комета не схибив, на Землі відбулася б катастрофа планетарного масштабу.

"Дані об'єкти були дуже близькі до того, щоб врізатися в Землю. Крім того, їх розмір був таким же або більше, ніж розміри тіла, які породили Тунгуську катастрофу. Отже, якби вони все ж зіткнулися із Землею, ми б отримали за два дні 3275 Тунгуських катастроф, що призвело б, скоріше всього, до зникнення життя ", - Констатують автори.

Катаклізми на планеті