01/11/2007

Комету Holmes можна побачити без телескопа!

Обично комети схожі на ледве видні розпливчасті кола на тлі нічного неба. Щоб побачити комету, потрібна хороша зоряна карта або телескоп, здатний самостійно знаходити об'єкт і повертатися в його бік.

На цьому тижні можна спостерігати справжнісіньку комету неозброєним оком! Минулого тижня дуже тусклая й далека комета Holmes (17P/Holmes) раптово спалахнула і стала яскравіше в мільйон разів протягом всього декількох годин. Комета роздулася і змінилася в кольорі, привівши в захват спостерігачів по всьому міру.

На фото видно приблизні розміри комети в порівнянні з Юпітером.

А тепер інструкція, як можна побачити комету Holmes.

Взгляніте на Північний Схід. Ви повинні побачити щось схоже на букву "W" - сузір'я Кассіопеї. На відстані півтора долонь праворуч знаходиться яскрава зірка в сузір'ї Персея.

Вероятно, Ви не зможете розглянути всі зірки в сузір'ї Персея, але права з них - Мірфак - повинна бути досить добре видна. Вона зазначає вершину трикутника, розміром приблизно з великий палець на відстані витягнутої руки. Лівий нижній кут трикутника і є та сама комета 17P/Holmes!

Комету ще можна буде розглянути протягом цього або наступного тижня. Відвідайте новостной портал, сперечаємося, розмірковуємо, доказиваем.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg.com