24/10/2010

Виявлена ??сама віддалена галактика

Последніе спостереження астрономів дозволили виявити найвіддаленішу галактику з коли-небудь бачених людиною. Світло цієї галактики пройшов шлях у 13. 1 мільярда світлових років, що робить цю галактику однієї з найперших, що утворилися після Великого Вибуху.

Новая галактика приблизно на 30 мільйонів світлових років далі попереднього рекордсмена - гамма-спалахи, яка тривала на протязі декількох годин і на двісті мільйонів світлових років далі, ніж сама віддалена галактика.

"Ми наближаємося до межі спостерігається всесвіту", - сказав астроном Мішель Тренті з Колорадського університету, який не брав участі в новій роботі. "Це великий прорив".

Откритіе, опубліковане в журналі Nature від 21 жовтня, допоможе визначити, яку роль у формуванні прозорої всесвіту, грали молоді зірки.

Новая чемпіонка, названа UDFy-38135539, була виявлена ??в 2009 році, на фото телескопа Хаббла під назвою Ultra Deep Field, зроблене з витримкою більше 11 днів. На цьому фото запечатлени більше 10 000 галактік з самої ранньої стадії існування всесвіту, деякі з яких були кандидатами на звання самої віддаленої галактики.

Поскольку світла потрібно деякий час на переміщення у всесвіті, телескопи бачать галактики такими, якими вони були мільярди років тому. І оскільки всесвіту розширюється, віддалені галактики віддаляються від нас на великій швидкості. У міру віддалення галактик, довжина хвиль світла, який вони випускають, розтягується (так зване "червоне зміщення"), подібно до того, як змінюється звук сирени швидкої допомоги, коли вона віддаляється від нас.

30-мільйонний відрив, може здаватися не таким вже великим досягненням в масштабах всесвіту. Але це як побити світовий рекорд в бігу на сто метрів. "Рекордсмен б'є попередній рекорд всього на кілька сотих секунди, але вони дуже важливі", - сказав Трент. Щоденно отримувати гарячі новини - скачать новинний інформер, бути в курсі світових собитій.

Обнаружена галактика с неактивными черными дырами