18/09/2007

У всіх людей різна кількість генів

Люді відрізняються один від одного кількістю генів. Це виявлено в ході міжнародних досліджень, результати яких опубліковані в Токіо (Японія).

Генетіческіе розбіжності визначають конституцію окремої людини, включаючи його схильність до хвороб, тому відкриття вчених відкриває дорогу до розробки нових індивідуальних методів профілактики та лікування, які будуть ідеально підходити для конкретного пацієнта.

В ході досліджень було проведено сравнітельний аналіз генома 270 осіб - європейців, африканців і азіатів. Бралася частина спадкового коду - близько 2,9 тис. генів, який складає більше 10% від їх загальної кількості (всього у людей приблизно 22 тисячі генів).

Вияснілось, що якісь гени є не у всіх, а деякі дублюються. Серед елементів спадкової інформації, що не входять до "базову комплектація" генома, виявлено 286 генів, які мають відношення до схильності до різних патологій - вірусу імунодефіциту, запаленню підшлункової залози, нирок, хвороби Альцгеймера.

По матеріалами (на англ. Мовою): sciencedaily.com

Немецкие ученые впервые заставили регенерировать отрубленные головы червей

Биологам из Германии впервые удалось обнаружить у примитивных беспозвоночных гены, которые участвуют в процессе регенерации потерянной головы, и активировать их в клетках червей-планарий, ранее не обладавших этой способностью, сообщается в статьях, опубликованных в журнале Nature. «Червям Schmidtea mediterranea присущи невероятные регенеративные способности — их можно разрезать на 200 кусочков, и после этого каждый из них превратится в совершенно целую новую особь. Подобная возможность отсутствует у их родственника Dendrocoelum lacteum.

Разнообразие пород собак обусловлено всего несколькими генами