06/09/2008

Космічний зонд Європейського космічного агентства зустрівся з астероїдом Steins. Відео

Европейское космічне агентство (the European Space Agency, ESA) повідомило в п'ятницю про успішне обльоті зондом Rosetta астероїда Steins, що знаходиться на відстані більше 400 мільйонів кілометрів від Землі.

Во час місії, яка може наблизити людину до вирішення таємниці народження сонячної системи, космічний корабель закінчив обліт астероїда Steins, також відомого як Астероїд 2867 в поясі астероїдів між орбітами Марса і Юпітера.

Ізображенія та інші дані зонд зібрав, будучи всього в 800 кілометрах від 4-кілометрового астероїда, і тут же почав передавати їх на Землю. За словами ESA, перші дані були отримані в субботу.

Удачно обраний час обльоту допомогло зробити чіткі знімки, тому що астероїд був освітлений сонцем. Тут короткий відео ролик, створений зі знімків, отриманих з Rosetta під час обльоту астероїда Steins (~ 3 mb).

Steins є першою науковою місією зонда Rosetta на шляху до головної мети - кометі 67 / P Churyumov-Gerasimenko. До кометі зонд наблизиться до 2014 року. Сама ж місія триває вже чотири роки, з березня 2004.

Европейское космічне агентство підтримується 17 країнами, включаючи Німеччину, Францію, Ірландію та Нідерланди. Воно співпрацює з НАСА, Європейським союзом, європейськими національними космічними агентствами та міжнародними партнерами. Щоденно отримувати гарячі новини - скачать новинний інформер, бути в курсі світових собитій.

Орігінал (на англ. Мовою): The Planetary Society Blog

Теория о появлении воды на земле вновь была опровергнута

С помощью уникального зонда «Philae» ученые полностью опровергли теорию появления воды на планете земля. Напомним, что ответственными за экспериментальные исследования, проводимые с использованием зонда, были ученые западноевропейского космического агентства. Робот «Philae», представляющий собой небольшой зонд, исследовал комету Чурюмова-Герасименко. Именно после исследовательского изучения кометы при помощи зонда

История Солнечной системы записана в кометной пыли

Четыре года назад, космический аппарат NASA Stardust, преследуя комету, собрал частицы космической пыли, извергаемые ее ядром. По возвращении космического аппарата, пыль кометы, получившей название Wild-2, разошлась по лабораториям всего мира. Результаты ее исследований предложили ученые из университета Миннесоты.

Ученые не нашли пещер внутри кометы Чурюмова-Герасименко