20/02/2014

Марихуана захищає імунітет від ВІЛ інфекції

Ученимі знайдено підтвердження теорії про те, що в певній кількості активна речовина, що міститься в маріхуане, може сприятливо позначитися на клітинах імунної системи кишечника і захистити їх від поширюваного там вірусу ВІЛ інфекції.

С цією заявою буквально днями виступив головний представник американської асоціації боротьби з цим захворюванням, давши цілком логічне і зрозуміле пояснення з посиланням на офіційні дані, отримані по ходу проведених вченими раніше досліджень.

В зараз, вченими всього світу ведеться пошук альтернативних методів лікування даного захворювання, і кожне дослідницький напрямок представляється дуже важливим. Нагадаємо, що зараз вже є медичні препарати, здатні частково запобігти і сповільнити розвиток вірусу в людському організмі з мінімальним токсичним впливом на печінку.

По мнению ученых, марихуана вызывает паранойю

Согласно результату проведенных учеными научно-исследовательских экспериментов, марихуана может явиться основополагающей причиной формирования симптомов паранойи, при которой люди чувствуют мнимую опасность от окружающих их сверстников, как знакомых. Подробное заключение по данному исследованию было опубликовано на страницах известнейшего в мире и Германии в частности издания «Schizophrenia» его владельцами. Эксперимент, подчеркиваем, был поставлен

Табачный дым "полезнее" дыма марихуаны?

Ученые уже проводили серьезные исследования химического состава табачного дыма и выяснили, что в нем содержится очень много токсичных веществ, около 50 из которых вызывают рак. Однако никто не проводил детальнейшего исследования химического состава дыма марихуаны.

Самая древняя курительная трубка была обнаружена в Израиле