09/02/2014

Опубліковано список найбільш корисних продуктів для мозку

Амеріканскімі вченими-дослідниками недавно було доведено факт того, що повноцінній роботі мозку сприяють строго певні списки корисних продуктів при вмісті речовин під назвою флавоніди.

Доподлінно відомо, що флавоніди є речовинами, Реальним чином сприяють процесам уповільнення з втратою пам'яті і що формується болезні Альцгеймера. Максимальна в процентному відношенні кількість цієї корисної речовини, зі слів вчених-дослідників, превалює в польовий полуниці і звичайному зеленому огірку.

Експерти також заявили, що флавоніди, що знаходяться в складі фруктів і овочів, повинні частіше включатися в живильний раціон людини, з великою відповідальністю ставиться до свого здоров'я і щоденного способу життя.

С точки зору дослідників, які провели ряд експертних перевірок в цьому векторі, речовини флавонол і фітезін можуть сприяти зупинці розвитку генетичного розладу, яке при супутніх факторах руйнує клітини головного мозку, приводячи людину до вкрай небезпечного і хворобливого состоянію.

Названы основные причины смертности