23/01/2014

Вченими виявлений фонтан пара на карликовій планеті Церера

В умовах знову відкритої планети з оригінальною назвою Церера вчені виявили просто колосальні запаси води, що має склад, придатний до пиття.

На даний момент часу ними встановлено, за допомогою декількох унікальних розрахунків, що кожен малий відрізок часу 60-ти секунд, планетою проводиться викид не менше шести літрів води в атмосферу в стані пари. Нагадаємо, що для проведення розрахунків вченими була застосована унікальна технологія, про тонкощі якої експерти не повідомляють зі зрозумілих причин.

Важную роль в даному відкритті зіграла косміческая обсерваторія «Гершель», звідки і велося все спостереження за допомогою спеціальних апаратів, помогшіх довести існування на цій планеті води, придатної для вживання людиною. На даний момент, фахівцями ведеться робота щодо складання плану колонізації даної планети, про дрібних нюансах якого поки нічого не повідомляється.

NASA обнародовало несколько новых снимков Церера